«سروستان» این هفته میزبان نمایندگان مردم اردبیل می‌شود
«سروستان» این هفته میزبان نمایندگان مردم اردبیل می‌شود

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرگزاری فارس، برنامه تلویزیونی «سروستان» سه شنبه شب ۳۰ آبان ماه با حضور نمایندگان مردم استان اردبیل در مجلس شورای اسلامی روی آنتن می‌رود. محمد فیضی نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در خانه ملت و عضو کمسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس و نیز ولی […]

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرگزاری فارس، برنامه تلویزیونی «سروستان» سه شنبه شب ۳۰ آبان ماه با حضور نمایندگان مردم استان اردبیل در مجلس شورای اسلامی روی آنتن می‌رود.
محمد فیضی نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در خانه ملت و عضو کمسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس و نیز ولی ملکی نماینده مردمان شهرستان مشکین شهر و عضو کمسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی و اکبر بهنام جو استاندار اردبیل به صورت تلفنی مهمانان این برنامه خواهند بود.
این هفته هم طبق روال قسمت های قبلی سروستان، در مورد وضعیت روستاها، ظرفیت های اقتصادی و گردشگری، اقدامات صورت گرفته توسط بخش های دولتی و خصوصی و راهکارهای قانونی برای تسهیل سرمایه گذاری در این استان، گفت وگو می شود.
«سروستان» با اجرای ناصر خیرخواه و تهیه کنندگی مهدی خدایی، سه شنبه شب ۳۰ آبان ساعت ۱۸:۰۰ به صورت زنده از شبکه «شما» و سیمای استانی اردبیل، روی آنتن می رود.