نمایش«صادق» در جشنواره منطقه ای تئاتر معلولین بر روی صحنه می رود
نمایش«صادق» در جشنواره منطقه ای تئاتر معلولین بر روی صحنه می رود

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرگزاری مهر، نمایش صحنه ای صادق به نویسندگی و کارگردانی« شهریار نیریز نقده» است که در آن معظلات و سختی های زندگی معلولان، مشکلات خانوادگی و رفتار و نگاه جامعه به معلولین با ایفای نقش شهرام خلیلی ،مژگان گل دوست ، پینار حسینی و شهریار نیریز نقده […]

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرگزاری مهر، نمایش صحنه ای صادق به نویسندگی و کارگردانی« شهریار نیریز نقده» است که در آن معظلات و سختی های زندگی معلولان، مشکلات خانوادگی و رفتار و نگاه جامعه به معلولین با ایفای نقش شهرام خلیلی ،مژگان گل دوست ، پینار حسینی و شهریار نیریز نقده بیان شده است.

پنجمین جشنواره منطقه ای معلولین (طلوع) با حضور هشت گروه نمایشی صحنه ای و شش گروه نمایش خیابانی از شمال غرب کشور از۲۹آبان تا ۲آذر ماه سال جاری در اردبیل برگزار می شود.

 حوزه هنری آذربایجان غربی ، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نقده و انجمن نمایشی شهرستان نقده در اجرای این نمایش همکاری دارند.

شهریار نیریز نقده (کارگردان و نویسنده ی این اثر نمایشی ) از هنرمندان پیشکوست  استان اذربایجان غربی در عرصه هنر های نمایشی است که کارگردانی و اجرای نمایش های صحنه ای «سرخ ، آرشین مال آلان و زیرزمین » بخشی از فعالیت های هنری این هنرمند است.