دستگیری ۲ آلوده کننده هوا در اردبیل
دستگیری ۲ آلوده کننده هوا در اردبیل

این افراد روز دوشنبه اقدام به سوزاندن ۱۵۰ حلقه لاستیک کرده بودند که مراتب در محل صورتجلسه و برای اقدام قانونی تحویل مراجع ذیصلاح شد. اداره کل حفاظت محیط زیست استان اردبیل از دوستداران محیط زیست خواست هرگونه تخلف در حوزه محیط زیست را از طریق شماره ارتباطات مردمی ۱۵۴۰ گزارش دهند. به گزارش اویاقلیق […]

این افراد روز دوشنبه اقدام به سوزاندن ۱۵۰ حلقه لاستیک کرده بودند که مراتب در محل صورتجلسه و برای اقدام قانونی تحویل مراجع ذیصلاح شد.
اداره کل حفاظت محیط زیست استان اردبیل از دوستداران محیط زیست خواست هرگونه تخلف در حوزه محیط زیست را از طریق شماره ارتباطات مردمی ۱۵۴۰ گزارش دهند.
به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از ایرنا از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست اردبیل ، با هدف بررسی وضعیت فعالیت واحدهای صنعتی شهرستان مشگین شهر و همچنین نظارت بر عملکرد کارشناس آزمایشگاه های معتمد، یک دوره بازدید کارشناسی توسط رئیس و کارشناسان اداره حفاظت محیط زیست مشگین شهر انجام شد.
در این پایش از واحدهای صنعتی تحت خوداظهاری به ویژه واحدهای آلاینده و کارخانه های آسفالت بازدید و ضمن نظارت بر نحوه نمونه برداری و فعالیت کارشناس آزمایشگاه معتمد، توصیه های لازم به واحدها برای رفع آلایندگی ارائه شد.
خبرنگار: گیتی طالبی ** انتشار دهنده: سیفعلی موسی زاده
۶۰۱۸/۶۰۱۶