۶۰ تن سیب از آذربایجان‌غربی به مناطق زلزله‌زده کرمانشاه ارسال شد
۶۰ تن سیب از آذربایجان‌غربی به مناطق زلزله‌زده کرمانشاه ارسال شد

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرگزاری مهر به نقل از سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی، جعفرصادق اسکندری با تسلیت جان باختن تعدادی از هم وطنان در زلزله اخیر کرمانشاه اظهار کرد: با توجه به این امر، اتحادیه‌های بارفروشان و پوشاک‌فروشان ارومیه، کمک‌هایی را به مناطق زلزله‌زده ارسال کردند. وی افزود: […]

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرگزاری مهر به نقل از سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی، جعفرصادق اسکندری با تسلیت جان باختن تعدادی از هم وطنان در زلزله اخیر کرمانشاه اظهار کرد: با توجه به این امر، اتحادیه‌های بارفروشان و پوشاک‌فروشان ارومیه، کمک‌هایی را به مناطق زلزله‌زده ارسال کردند.

وی افزود: در این رابطه ۶۰ تن سیب، هشت تن سیب‌زمینی، سه و نیم تن پیاز و نیز خربزه، موز، خرما و قند هر کدام یک تن توسط اتحادیه بارفروشان به استان کرمانشاه ارسال شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی تصریح کرد: علاوه بر آن اجناس اصناف وابسته به اتحادیه پوشاک‌فروشان ارومیه نیز به مناطق زلزله‌زده ارسال شد.

وی بیان کرد: این اقلام شامل پتو، آب معدنی، کنسرو ماهی، فرش، لباس زنانه و مردنه، بیسکویت، دمپایی، حصیر، کفش، خرما، برنج، بالش و کاپشن زنانه و مردانه بوده‌اند.