محموله کمکهای  مردمی پویش انسانیت به کرمانشاه ارسال شد
محموله کمکهای  مردمی پویش انسانیت به کرمانشاه ارسال شد

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار مهر، پویش انسانیت با محوریت رسانه های استان با هدف جلب کمک های مردمی کاملا خودجوش و با نیت خیرخواهانه بعد از وقوع زلزله کرمانشاه با همراهی گروه ها و فعالان اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی استان تشکیل شد. در این گروه که خبرنگاران، فعالین فرهنگی […]

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار مهر، پویش انسانیت با محوریت رسانه های استان با هدف جلب کمک های مردمی کاملا خودجوش و با نیت خیرخواهانه بعد از وقوع زلزله کرمانشاه با همراهی گروه ها و فعالان اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی استان تشکیل شد.

در این گروه که خبرنگاران، فعالین فرهنگی و اجتماعی، فعالین اقتصادی، فعالین بخش بیمه، مؤسسات خیریه و بشردوستانه، فعالین حوزه چاپ و تبلیغات، ورزشکاران و ارگان‌هایی از قبیل استانداری آذربایجان غربی، اداره کل ورزش و جوانان، اداره کل بهزیستی، فرمانداری، بسیج رسانه و فرهنگسرای رسانه، سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه، فرهنگسرای رسانه و خانه مطبوعات آذربایجان غربی حضور دارند در قالب دو محموله کمک های مردمی جمع آوری و پس از ارسال به مناطق زلزله زده کرمانشاه در بین مردم توزیع شد.

آب معدنی، پوشاک، لوازم بهداشتی و خوراک، وسایل گرمایشی، نایلون، پتو از مهمترین اقلام جمع آوری شده توسط پویش انسانیت با هدف کمک به مردم مناطق زلزله زده کرمانشاه بودند.