حضور فعال بسیج در جنگ نرم/محرومیت‌زدایی با اولویت دنبال می‌شود
حضور فعال بسیج در جنگ نرم/محرومیت‌زدایی با اولویت دنبال می‌شود

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار مهر، سردار جلیل بابازاده بعدازظهر دوشنبه در دیدار امام‌جمعه اردبیل با اعضای ستاد گرامیداشت هفته بسیج تصریح کرد: از سال ۵۸ بسیج به فرمان امام راحل شکل گرفته و تا به امروز توانسته در عرصه‌های مختلف حضور جدی و فعال داشته باشد. وی با اشاره به […]

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار مهر، سردار جلیل بابازاده بعدازظهر دوشنبه در دیدار امام‌جمعه اردبیل با اعضای ستاد گرامیداشت هفته بسیج تصریح کرد: از سال ۵۸ بسیج به فرمان امام راحل شکل گرفته و تا به امروز توانسته در عرصه‌های مختلف حضور جدی و فعال داشته باشد.

وی با اشاره به فعال بودن ۲۲ قشر و ۱۱ ناحیه بسیج در استان اضافه کرد: نزدیک به یک سوم جمعیت استان عضو بسیج هستند و از این ظرفیت در عرصه‌های مختلف عمران و آبادانی استفاده شده است.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان با تأکید به اینکه بسیج برنامه‌های تربیتی و معرفتی را در قالب شجره صالحین با اولویت اجرا می‌کند، اضافه کرد: از سویی در راستای سازندگی و کمک به محرومان و در حوزه پزشکی و درمان حضور جدی و فعال دارد.

بابازاده با بیان اینکه در بخش امنیتی نیز گردان‌های بیت‌المقدس، امام حسین (ع)، عاشورا، الزهرا، کوثر و امام علی (ع) فعال است، ادامه داد: در گردان‌ها امسال آموزش‌های تکمیلی برای بیش از هزار نفر ارائه شده است.

وی متذکر شد: به برکت فعالیت بسیج و اشرافیت اطلاعاتی آن فعالیت معاندین پوشیده نمی‌ماند و گشت محلات نیز با هدف ایجاد آرامش و امنیت فعال شده است.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان از جمله برنامه‌های انجام شده توسط بسیج را اعزام ۲۰ هزار نفر به اردوهای راهیان نور عنوان و اضافه کرد: علاوه بر این یادواره‌های شهدا نه با نگاه تشریفاتی بلکه با نگاه معنادار و ارج نهادن به مقام شهدا برگزار شده است.

به گفته بابازاده بسیج حضور فعالی در آبادانی مناطق محروم و روستایی داشته و در حوزه ورزش نه در ۸۰ سالن ورزشی، نزدیک به ۸۰ هزار نفر فعالیت ورزشی دارند.

وی با اشاره به تشکیل مجمع عالی بسیجیان در استان اضافه کرد: در هفته بسیج نیز برگزاری ۴۹۸ برنامه پیش‌بینی شده که از آن جمله تجمع بسیجیان در پنجم آذر ماه است.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان به اجرای برنامه توسط حلقه‌های صالحین در سوم آذر ماه اشاره و تأکید کرد: بسیج به دنبال خدمت‌رسانی بی‌منت بوده و از تمامی حواشی پرهیز می‌کند.