استفاده از ظرفیت‌های مردمی ریشه فقر را ‌می‌خشکاند/ وحشت غرب از بسیج مردمی است/ دشمن با ماهیت انقلاب اسلامی مشکل دارد
استفاده از ظرفیت‌های مردمی ریشه فقر را ‌می‌خشکاند/ وحشت غرب از بسیج مردمی است/ دشمن با ماهیت انقلاب اسلامی مشکل دارد

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرگزاری فارس از اردبیل، آیت‌الله سیدحسن عاملی ظهر امروز در دیدار با اعضای ستاد گرامیداشت هفته بسیج، اظهار کرد: استفاده مناسب از ظرفیت نیروهای مردمی یک هنر بزرگ برای حرکت به سمت و سوی پیشرفت اقتصادی و فرهنگی بوده و تمامی کشورهای پیشرفته جهان با علم نسبت […]

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرگزاری فارس از اردبیل، آیت‌الله سیدحسن عاملی ظهر امروز در دیدار با اعضای ستاد گرامیداشت هفته بسیج، اظهار کرد: استفاده مناسب از ظرفیت نیروهای مردمی یک هنر بزرگ برای حرکت به سمت و سوی پیشرفت اقتصادی و فرهنگی بوده و تمامی کشورهای پیشرفته جهان با علم نسبت به این موضوع، درصدد بکارگیری کامل استعدادهای مردمی در اهداف برنامه‌ریزی شده خود هستند.

وی افزود: وحشت کشورهای غربی از بهره‌مندی جوامع از نیروهای بسیجی و استعدادهای مردمی در عرصه‌های مختلف بوده و برای کمرنگ کردن مشارکت مردم هجمه وسیع فرهنگی را آغاز کرده‌اند.

نماینده ولی‌فقیه در استان اردبیل حضور پرشور نیروهای بسیجی در جبهه‌های حق علیه باطل در دوران دفاع مقدس را یک شاهکار مردمی توصیف کرد و ادامه داد: نیروهای بسیجی با حضور در عرصه‌های بحرانی کشور و عدم سوء‌استفاده از مسؤولیت محوله با نیروی اخلاص و توکل در پیشبرد امور فعالیت می‌کنند.

عاملی به نقش پررنگ بسیج در دستیابی به اهداف ترسیم شده انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: در هر مقطع زمانی که شاهد حضور فعال و با بصیرت نیروهای بسیجی بودیم، با موفقیت و سرعت در انجام مناسب فعالیت‌ها و خدمت‌رسانی بیشتر به مردم همراه شدیم.

وی بر هجمه وسیع فرهنگی دشمنان انقلاب با بهره گیری از شبکه‌های ماهواره‌ای و فضای مجازی اشاره کرد و گفت: از ابتدای شکل‌گیری انقلاب اسلامی، استکبار جهانی برای دستیابی به اهداف شوم خود تمامی راه‌ها را امتحان کرده و در تمامی مسیرها با بن‌بست و شکست مواجه شده است.

رئیس شورای فرهنگی عمومی استان اردبیل یادآور شد: توجه به کارآفرینی جوانان و افزایش اشتغال در مقابل آسیب‌های اجتماعی قرار گرفته و می‌بایست مسؤولان دستگاه‌های اجرایی با توجه ویژه نسبت به این موضوع مهم برای حل معظل بیکاری در بین جوانان که از مشکلات شایع در استان است، در تلاش باشند.

عاملی افزود: تصور اینکه آمریکایی‌ها به دلیل اختلاف نظر بر سر موضوع انرژی هسته‌ای با انقلاب اسلامی مشکل دارند، اشتباه بوده و درگیری و اختلاف اصلی آنان با ماهیت انقلاب اسلامی است؛ به همین دلیل با تکیه بر تمامی راه‌های غیر اخلاقی و ناجوانمردانه برای سست کردن اعتقادات جوانان در تلاش هستند.

وی بر ضرورت حضور مقتدرانه بسیج در عرصه‌های فرهنگی تأکید کرد و افزود: با حسن مدیریت، تقویت مراکز دانش‌بنیان، افزایش قدرت بهره‌وری و انتخاب مدیران قوی دستیابی به اهداف اقتصاد مقاومتی به شکل ملموس‌تری در جامعه اتفاق خواهد افتاد.