استان اردبیل در بخش سرمایه‌گذاری جزو استان‌های عقب مانده است
استان اردبیل در بخش سرمایه‌گذاری جزو استان‌های عقب مانده است

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، یوسف خدادادی، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل گفت: استان اردبیل از لحاظ توسعه، پیشرفت، عمران، آبادی و سرمایه‌گذاری جزو استان‌های عقب مانده محسوب می‌شود. وی افزود: تمامی دستگاه‌های اجرایی و ارگان‌های مرتبط با […]

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، یوسف خدادادی، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل گفت: استان اردبیل از لحاظ توسعه، پیشرفت، عمران، آبادی و سرمایه‌گذاری جزو استان‌های عقب مانده محسوب می‌شود.

وی افزود: تمامی دستگاه‌های اجرایی و ارگان‌های مرتبط با سرمایه‌گذاران بخش خصوصی باید با درک صحیح از وضعیت اقتصادی و بیکاری موجود در استان در راستای ایجاد اشتغال و رفع معضل بیکاری اهتمام بورزند.

خدادادی با اشاره به بررسی ۵ پرونده واحد تولیدی در این جلسه از رسیدگی به حدود ۵۰ پرونده مربوط به واحدهای صنعتی و تولیدی از ابتدای سال جاری تاکنون در قالب کمیته حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری خبر داد.

وی ادامه داد: وظیفه همه حمایت از سرمایه‌گذاری مشروع و قانونی است و اشتغال، کارآفرینی و تولید از موارد بسیار مهم و حیاتی است که برای استان هم اهمیت خاصی دارد.