عزاداری اهالی مشگین شهر در سالروز شهادت امام رضا (ع)
عزاداری اهالی مشگین شهر در سالروز شهادت امام رضا (ع)

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از ایرنا ، کاروان زیارتی هیات شهدای گمنام مشگین شهر با عنوان یاران خراسانی روز یکشنبه مسیر مشگین شهر تا امامزاده سید سلیمان (س) فخرآباد را با پای پیاده طی کردند.اعضای این کاروان با پیاده روی در مسیر جاده قدیم مشگین شهر ، اردبیل وارد روستای آلنی شده […]

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از ایرنا ، کاروان زیارتی هیات شهدای گمنام مشگین شهر با عنوان یاران خراسانی روز یکشنبه مسیر مشگین شهر تا امامزاده سید سلیمان (س) فخرآباد را با پای پیاده طی کردند.
اعضای این کاروان با پیاده روی در مسیر جاده قدیم مشگین شهر ، اردبیل وارد روستای آلنی شده و پس از زیارت مرقد امامزادگان سید احمد و محمد آلنی برای زیارت مرقد امامزاد سید ابراهیم خراسانی در شهر لاهرود ادامه مسیر دادند.
در جریان حرکت این کاروان در مسیر جاده قدیم مشگین شهر ، اردبیل اهالی روستاهای واقع شده در مسیر کاروان از جمله اهالی روستای آلنی و جهاد آباد با برپایی موکب های پذیرایی استقبال شایسته ای از این کاروان کردند.
کاروان راهیان خراسانی در ادامه مسیر پس از زیارت مرقد امامزاده سید ابراهیم لاهرود وارد شهر فخرآباد شدند.
کاروان یاران خراسانی در میان استقبال پر شور زائران و مجاوران مرقد سید سلیمان فخرآباد وارد صحن امامزاده شده و به زیارت پرداختند.
حجت الاسلام صفری امام جمعه مشگین شرقی در جمع اعضای کاروان با بیان اینکه حرکت کاروان یاران خراسانی همان ادامه کاروان اربعین است گفت: این کاروان موجب تحکیم هر چه بیشتر وحدت مودت در بین دوستداران اهل بیت (ع) خواهد شد.
مشگین شهر در ۹۰ کیلومتری شمال غربی اردبیل قرار دارد.
خبرنگار: جواد دهقانی ** انتشار دهنده: گیتی طالبی
۷۱۱۷/۶۰۱۸