احتمال آبگرفتگی معابر شهری و روستایی در زنجان
احتمال آبگرفتگی معابر شهری و روستایی در زنجان

صفی الله کرامتی در گفتگو با خبرنگار مهر، افزود: با توجه به ورود سامانه بارشی  و آغاز بارش ها از عصر امروز در زنجان هم استانی‌ها باید منتظر آب‌گرفتگی شدید معابر شهری و روستایی باشند. وی ادامه داد: بر اساس  اعلام اداره کل هواشناسی  بارش‌ها روزهای دوشنبه، سه شنبه و چهارشنبه بیشتر خواهد بود. کرامتی […]

صفی الله کرامتی در گفتگو با خبرنگار مهر، افزود: با توجه به ورود سامانه بارشی  و آغاز بارش ها از عصر امروز در زنجان هم استانی‌ها باید منتظر آب‌گرفتگی شدید معابر شهری و روستایی باشند.

وی ادامه داد: بر اساس  اعلام اداره کل هواشناسی  بارش‌ها روزهای دوشنبه، سه شنبه و چهارشنبه بیشتر خواهد بود.

کرامتی بابیان اینکه شهروندان زنجانی تمهیدات لازم برای مقابله با اثرات احتمالی بارندگی‌های روزهای آینده را مدنظر قرار دهند، افزود:  طی روزهای دوشنبه و سه شنبه و چهارشنبه، همزمان با شرایط جوی پیش‌بینی‌شده، آبگرفتگی معابر شهری و روستایی دور از انتظار نیست و در عصر روز سه شنبه در مناطق کوهستانی بارش برف را خواهیم داشت.

همچنین مدیرکل هواشناسی استان زنجان از آغاز بارش‌ها از شامگاه امروز (یکشنبه) در نقاط مختلف استان زنجان خبر داد و افزود: بارش‌ها از امشب در استان زنجان آغازمی شود.

احد یاغموری بابیان اینکه بارش‌ها تا پایان هفته جاری تداوم خواهد داشت، افزود: اوج بارش  باران  در استان زنجان از فردا (دوشنبه) تا روز پنج شنبه است و احتمال بارش برف در ارتفاعات و مناطق کوهستانی هم وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه  هوا سردتر می‌شود و وزش باد ۴۰ تا ۶۰ کیلومتر بر ساعت هم پدیده دیگر استان خواهد بود، ادامه داد: در ۲۴ ساعت گذشته خیرآباد با منفی ۵ درجه سردترین ایستگاه استان بوده است.