عملیات اجرایی راه خلخال به منجیل شتاب می گیرد
عملیات اجرایی راه خلخال به منجیل شتاب می گیرد

اکبر بهنام جو روز یکشنبه در حاشیه بازدید از روند اجرایی راه در حتال اجرای خلخال ، طارم – منجیل گفت: با وضعیت اعتباری موجود، تکمیل این راه حدود ۶۰ سال زمان خواهد برد.وی گفت: تلاش می کنیم تا با استفاده از هرگونه راهکار ممکن برای افزایش اعتبارات ملی این طرح، با انتخاب پیمانکاری جدید […]

اکبر بهنام جو روز یکشنبه در حاشیه بازدید از روند اجرایی راه در حتال اجرای خلخال ، طارم – منجیل گفت: با وضعیت اعتباری موجود، تکمیل این راه حدود ۶۰ سال زمان خواهد برد.
وی گفت: تلاش می کنیم تا با استفاده از هرگونه راهکار ممکن برای افزایش اعتبارات ملی این طرح، با انتخاب پیمانکاری جدید وتوانمند عملیات اجرایی این راه اصلی خلخال را شتاب دهیم .
استاندار اردبیل پس از بازدید ازمسیر جاده در داخل دو حوزه استحفاظی استان اردبیل واستان زنجان در جلسه ای که با حضور نمایندگان شهرستان های خلخال و زنجان و طارم در شهرستان طارم برگزار شد آخرین وضعیت این طرح را بررسی ودر خصوص همکاری دوجانبه مسوولان دواستان جهت تسریع در عملیات اجرایی این جاده تبادل نظر کردند .
در این جلسه که فرماندار خلخال نیز حضور داشت، باقری فرماندار شهرستان طارم ضمن ارایه گزارشی از آخرین وضعیت این طرح در حوزه استحفاظی استان زنجان گفت: عملیات اجرایی این جاده در حوزه استان زنجان تا پایان سال ۹۷ تکمیل خواهد شد.
عملیات اجرایی راه اصلی خلخال، طارم به منجیل از سال ها پیش آغاز شده و با بهره برداری از این راه مسیر فعلی خلخال تا منجیل ۹۰ کیلومتر کاهش می یابد ، ضمن اینکه خطر وقوع هرگونه حوادث احتمالی ناشی از یخبندان جاده وسقوط بهمن به دلیل نبود گردنه های برف گیر در فصول سرد سال نیز در جاده جدید از بین می رود.
استاندار اردبیل روز شنبه در سفر به خلخال از طرح های عمرانی و واحدهای تولیدی این شهرستان بازدید کرد،بازدید از طرح های جاده سازی این شهرستان تا روز یکشنبه ادامه یافت.
خبرنگار: بهرام نقی زاده ** انتشار دهنده : سیفعلی موسی زاده
۶۰۱۶/۷۱۱۹