دعوت یک والیبالیست ارومیه ای به اردوی تیم ملی بانوان
دعوت یک والیبالیست ارومیه ای به اردوی تیم ملی بانوان

معصومه حبیبی روز شنبه در گفت‌ و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: سرمربی تیم ملی والیبال ۲۲ بازیکن را به اردوی چهارم آماده سازی تیم جوانان در بخش بانوان دعوت کرده است که نام اسما سعیدی از آذربایجان غربی در این لیست قرار دارد.وی با اشاره به اینکه اردوی آماده سازی در کمپ تیم های […]

معصومه حبیبی روز شنبه در گفت‌ و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: سرمربی تیم ملی والیبال ۲۲ بازیکن را به اردوی چهارم آماده سازی تیم جوانان در بخش بانوان دعوت کرده است که نام اسما سعیدی از آذربایجان غربی در این لیست قرار دارد.
وی با اشاره به اینکه اردوی آماده سازی در کمپ تیم های ملی والیبال بانوان در مجموع ورزشی آزادی تهران برگزار می شود، گفت: بازیکنان منتخب به نوزدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی جوانان دختر زیر ۱۹ سال آسیا که از ۲۰ تا ۲۷ خرداد سال ۱۳۹۷ به مدت هشت روز در هانوی پایتخت ویتنام برگزار می‌شود، اعزام می شوند.
به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از ایرنا، تمرینات این مرحله از اردوی آماده سازی تیم ملی والیبال جوانان دختر زیر نظر اعظم عیدی به عنوان سرمربی، ابراهیم وادی (مشاور فنی)، عباس علی‌اصغرپور (تمرین دهنده)، سمیرا ایمانی و سرگل علیزاده به عنوان مربیان برگزار می شود.
الهام یافتیان سرپرست تیم ملی والیبال دختران است.
آذربایجان غربی از استان های مستعد در ورزش والیبال در بخش مردان و بانوان است و پیش از این نیز ۹ والیبالیست دختر از این استان در سال ۱۳۹۵به اردوی تیم ملی نوجوانان دعوت شده بودند.
شهر ارومیه به عنوان قطب والیبال ایران، ملی پوشان زیادی تقدیم تیم های ملی کرده است و یدالله کارگرپیشه، ساسان خداپرست و میرسعید معروف سه کاپیتان ارومیه ای تیم ملی والیبال جمهوری اسلامی ایران از دهه های ۴۰ تا ۹۰ هستند.
۸۱۳۵/۳۲۱۴/ ۳۰۷۲
** خبر: شهین بیدادرس ** تنظیم کننده: شاهین سپهراد** انتشار: علیرضا فولادی