ویژه‌برنامه‌های شبکه اشراق در روزهای پایانی ماه صفر
ویژه‌برنامه‌های شبکه اشراق در روزهای پایانی ماه صفر

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرگزاری مهر و به نقل از صدا و سیمای مرکز استان زنجان، «هوای حرم» ویژه‌برنامه‌ای است که روز یکشنبه (۲۸ آبان‌ماه) ساعت هفت صبح به مدت ۶۰ دقیقه به تهیه‌کنندگی میثم نبی از رادیو زنجان پخش می‌شود و زندگانی گهربار آن امام همام و رویدادهای معاصر با […]

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرگزاری مهر و به نقل از صدا و سیمای مرکز استان زنجان، «هوای حرم» ویژه‌برنامه‌ای است که روز یکشنبه (۲۸ آبان‌ماه) ساعت هفت صبح به مدت ۶۰ دقیقه به تهیه‌کنندگی میثم نبی از رادیو زنجان پخش می‌شود و زندگانی گهربار آن امام همام و رویدادهای معاصر با دوران خلافت مامون عباسی را تبیین خواهد کرد.

 بهره‌گیری از نقطه نظرات کارشناسان مذهبی، توجه به مکارم اخلاق امام هشتم و کاربرد آن در زندگی امروز، پخش گزیده سخن و کلام بزرگان، پیامک مخاطبان، پخش گزارش، مداحی و مرثیه سرایی و …، از بخش‌های مختلف این برنامه است.

گزیده برنامه سلام زنجان نیز از ساعت هشت صبح روز یکشنبه (۲۸ آبان‌ماه) به مدت ۴۰ دقیقه، سالروز شهادت امام هشتم را پوشش خواهد داد. معاونت سیما نیز ویژه‌برنامه راه ولایت را برای این مناسبت تدارک دیده است و سعی دارد با حضور کارشناسان صاحب‌نظر به بررسی سیره عملی امام رضا (ع) و سیر اتفاقات منجر به شهادت ایشان، بپردازد که این برنامه امشب (۲۷ آبان‌ماه) از ساعت ۲۱ به مدت ۴۵ دقیقه به تهیه‌کنندگی محمدجواد حسین‌خانی پخش می‌شود.

 برنامه «آلاچیق» نیز از ساعت ۱۰ صبح روزهای شنبه و یکشنبه به مدت ۶۰ دقیقه به صورت ویژه به مناسبت شهادت حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) پرداخت می‌کند که تهیه‌کننده این برنامه اکبر مهران‌پور است. همچنین ارتباط تلفنی با مشهد مقدس و حرم مطهر ثامن‌الحجج، بیان سبک و سیره زندگی امام هشتم (ع)، مداحی و … نیز از جمله آیتم‌هایی است که در روز شهادت این امام همام در برنامه‌های مختلف تولیدی و تأمینی برنامه‌ریزی شده است.

سایر برنامه‌های شبکه‌های استانی سیما و صدا هم به فراخور موضوع، با حال و هوای این روز پخش خواهد شد.