جامعه آشوری سالیان متمادی است که در کنار برادران مسلمان زندگی مسالمت‌آمیز دارند
جامعه آشوری سالیان متمادی است که در کنار برادران مسلمان زندگی مسالمت‌آمیز دارند

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرگزاری فارس از ارومیه به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری آذربایجان غربی، محمدمهدی شهریاری به همراه یوناتن بت کلیا نماینده آشوریان در مجلس شورای اسلامی و دبیرکل اتحادیه جهانی آشوریان، در کلیسای ننه مریم ارومیه حضور یافت و از قسمت‌های مختلف این کلیسا بازدید کرد. شهریاری در حاشیه این بازدید گفت: […]

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرگزاری فارس از ارومیه به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری آذربایجان غربی، محمدمهدی شهریاری به همراه یوناتن بت کلیا نماینده آشوریان در مجلس شورای اسلامی و دبیرکل اتحادیه جهانی آشوریان، در کلیسای ننه مریم ارومیه حضور یافت و از قسمت‌های مختلف این کلیسا بازدید کرد.

شهریاری در حاشیه این بازدید گفت: هدف همه ادیان الهی، صلح، محبت، هدایت و سعادت بشری بوده است و در استان آذربایجان غربی نیز که استان اقوام و ادیان است سالیان سال است که اقشار مختلف مردم، اقوام و پیروان ادیان مختلف در کنار هم به صورت محبت‌آمیز زندگی می‌کنند و امیدوار هستیم این محبت، آرامش و مودت روز به روز بیشتر هم شود.

وی همچنین با تأکید بر لزوم رسیدگی و رفع مشکلات اقلیت‌های دینی ساکن در استان آذربایجان غربی، گفت: در این راستا از مشورت چهره‌های برجسته‌ای مثل آقای بت‌کلیا نماینده آشوریان در مجلس شورای اسلامی استفاده خواهیم کرد.

بت کلیا در این دیدار با ابراز خرسندی از حضور استاندار آذربایجان غربی در کلیسای ننه مریم ارومیه، توضیح داد: جامعه آشوری سالیان متمادی است که در آذربایجان غربی به ویژه ارومیه در کنار برادران مسلمان و سایر اقوام زندگی توأم با آرامش و محبت دارند و این استان الگوی زندگی محبت‌آمیز در کشور و دنیاست.

وی اضافه کرد: جامعه آشوری آذربایجان غربی به همراه سایر مردم، در راستای توسعه و شکوفایی هرچه بیشتر استعدادهای این استان در خدمت استاندار جدید استان است.

انتهای پیام/ذ