برپایی اردوی آمادگی تیم ملی ورزش زورخانه ای برای نخستین بار در زنجان
برپایی اردوی آمادگی تیم ملی ورزش زورخانه ای برای نخستین بار در زنجان

محمود میرزایی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اردوی تیم ملی برای نخستین بار در طول تاریخ ورزش پهلوانی و باستانی زنجان در این استان برپا می شود که نشان از توجه اعضای هیات به این رشته ورزشی زنجان است.وی اظهار کرد: این اردوی آمادگی از ۲۶ آبان جاری در باشگاه […]

محمود میرزایی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اردوی تیم ملی برای نخستین بار در طول تاریخ ورزش پهلوانی و باستانی زنجان در این استان برپا می شود که نشان از توجه اعضای هیات به این رشته ورزشی زنجان است.
وی اظهار کرد: این اردوی آمادگی از ۲۶ آبان جاری در باشگاه ذوالفقار در مجموعه ورزشی تختی شهر زنجان واقع در میدان ۱۵ خرداد برپا شده است و ۳۰ ورزشکار منتخب از استان های مختلف ازجمله خراسان جنوبی، کردستان، کرمانشاه و اصفهان در آن حضور دارند.
میرزایی گفت: این ورزشکاران حاضر، برگزیدگان مسابقات قهرمانی سال های گذشته هستند که متاسفانه افول ورزش پهلوانی و زورخانه ای زنجان طی هشت سال اخیر باعث شد تا ورزشکاران زنجانی موفق به راه یابی به تیم ملی نشوند.
وی افزود: طی هشت ماه اخیر، این هیات موفق به برگزاری کلاس های توجیهی و ارتقا داوری، مربیگری و مرشدی، شد و آذر ماه امسال نیز یک دوره کلاس مربیگری درجه سه را برپا خواهد کرد.
رئیس هیات ورزش پهلوانی و زورخانه ای استان زنجان گفت: ۱۵ آذر امسال، نخستین جشنواره تقدیر از پهلوانان و کهن کسوتان زنجان با حضور مسئولان استانی و فدراسیون در شهر زنجان برگزار خواهد شد.
میرزایی افزود: در این جشنواره که به منظور یادبود پهلوانان مرحوم شده و پیشکسوتان حاضر برگزار می شود لوح تقدیر و نماد پهلوانی به پیشکسوتان و خانواده درگذشتگان اهدا خواهد شد.
۶۰۸۴/۶۰۸۵
خبرنگار: پرویز غفاری **انتشاردهنده: رویا رفیعی