قاچاق سیگار در اردبیل نگران‌کننده است/تشکیل ۱۴۵ پرونده در ۶ماه
قاچاق سیگار در اردبیل نگران‌کننده است/تشکیل ۱۴۵ پرونده در ۶ماه

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار مهر، حسین نجف زاده بعدازظهر جمعه در حاشیه بررسی پرونده‌های قاچاق سیگار در اردبیل تصریح کرد: اخیراً قاچاق سیگار با افزایش همراه بوده بطوریکه در شش ماهه نخست امسال ۱۴۵ پرونده تشکیل شده است. وی ارزش پرونده‌ها را یک میلیارد و ۴۲۴ میلیون و ۸۰۰ هزار […]

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار مهر، حسین نجف زاده بعدازظهر جمعه در حاشیه بررسی پرونده‌های قاچاق سیگار در اردبیل تصریح کرد: اخیراً قاچاق سیگار با افزایش همراه بوده بطوریکه در شش ماهه نخست امسال ۱۴۵ پرونده تشکیل شده است.

وی ارزش پرونده‌ها را یک میلیارد و ۴۲۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان عنوان و تصریح کرد: متأسفانه پیش از این سیگار از آذربایجان وارد می‌شد اما در حال حاضر پرونده‌هایی تشکیل شده که از اردبیل به آذربایجان و ترکیه قاچاق سیگار انجام می‌شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تأکید کرد: تعزیرات حکومتی به صورت جدی با پرونده‌های قاچاق برخورد داشته و تأمین سلامت و امنیت مردم را اولویت کاری خود می‌داند.

نجف زاده با اشاره به اینکه در شش ماهه نخست امسال ۶۵۲ فقره پرونده قاچاق کالا و ارز در استان تشکیل شده است، اضافه کرد: متأسفانه در مجموع پرونده‌های قاچاق به نسبت مدت مشابه سال گذشته با افزایش همراه است.

وی افزود: برخورد با کالای قاچاق با جدیت دنبال می‌شود و به دلیل تأثیر منفی کالای قاچاق در بازار صدور حکم متخلفان بدون اغماض است.