۱۰ هیأت از زنجان برای عزاداری ۲۸ صفر عازم مشهد مقدس شدند
۱۰ هیأت از زنجان برای عزاداری ۲۸ صفر عازم مشهد مقدس شدند

حجت السلام مسعود صفی یاری روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در دهه آخر ماه صفر ۱۷۵ مبلغ جهت امر تبلیغ به مناطق مختلف استان اعزام شدند.وی ادامه داد: همزمان با روز ۲۸ صفر همایش «لبیک یا حسین» در هشت مسجد شهرستان زنجان و نیز امامزاده سید ابراهیم( ع) برگزار شد.مدیر […]

حجت السلام مسعود صفی یاری روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در دهه آخر ماه صفر ۱۷۵ مبلغ جهت امر تبلیغ به مناطق مختلف استان اعزام شدند.
وی ادامه داد: همزمان با روز ۲۸ صفر همایش «لبیک یا حسین» در هشت مسجد شهرستان زنجان و نیز امامزاده سید ابراهیم( ع) برگزار شد.
مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان به فرایند ساماندهی و شناسنامه دار کردن هیأت های مذهبی در استان و صدور شناسه ملی برای آنان اشاره کرد و گفت : لازم است هیات های مذهبی برای این منظور نسبت به ثبت اطلاعات خود در سامانه طوبی مبادرت کنند.
وی ادامه داد: سامانه طوبی به آدرس اینترنتی http://tooba.tdm-ido.ir برای ثبت اطلاعات هیأت ها و تشکل های مذهبی در دسترس متقاضیان قرار دارد.
به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از ایرنا، در زمان حاضر حدود یک هزار و ۵۰۰ هیأت مذهبی در سطح استان زنجان ثبت شده است که از این تعداد حدود یک هزار و ۲۰۰ هیأت فعال هستند.
۷۳۱۲/۶۰۸۵
خبرنگار: حسن اکبری ** انتشار دهنده: رویا رفیعی