استقرار ۴۶ پایگاه جمع آوری کمک های مردمی به زلزله زدگان غرب کشور در اردبیل
استقرار ۴۶ پایگاه جمع آوری کمک های مردمی به زلزله زدگان غرب کشور در اردبیل

عزت الله ضربی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ۱۱ پایگاه در اردبیل ، ۵ پایگاه در بیله سوار ، ۶ پایگاه در پارس آباد ، ۳ پایگاه در خلخال ، ۲ پایگاه در سرعین، ۳ پایگاه در کوثر ، ۳ پایگاه در گرمی، ۶ پایگاه در مشگین شهر ، ۴ […]

عزت الله ضربی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ۱۱ پایگاه در اردبیل ، ۵ پایگاه در بیله سوار ، ۶ پایگاه در پارس آباد ، ۳ پایگاه در خلخال ، ۲ پایگاه در سرعین، ۳ پایگاه در کوثر ، ۳ پایگاه در گرمی، ۶ پایگاه در مشگین شهر ، ۴ پایگاه در نمین و ۳ پایگاه در نیر برای جمع آوری کمک های مردمی به زلزله زدگان دایر است.
وی با اشاره به نحوه پرداخت کمک های نقدی تصریح کرد: هموطنان می توانند با شماره حساب ۹۹۹۹۹ به نام هلال احمر نزد بانک‌های ملی، ملت، صادرات، رفاه،‌ مسکن،‌ دی، تجارت،‌ سپه،پارسیان، شهر،‌ آینده و رسالت و شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۷۷۰۰۶۴۶۰۶ برای کمک های نقدی به زلزله‌زدگان استفاده کنند.
معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان اردبیل افزود: هموطنان از طریق درگاه موبایلی #۷۲۴* برای پرداخت آسان اقدام کنند.
ضربی با اشاره به اقلام مورد نیاز برای کمک های غیر نقدی به زلزله زدگان غرب کشور اظهار کرد: پتوی نو، لوازم گرمایشی، چادر، کنسرو و خشکبار و آب معدنی دارای تاریخ مصرف، لوازم بهداشتی، داروهای ضروری و شیر خشک و وسایل بهداشتی نوزاد از اقلام مورد نیاز است.
یکشنبه گذشته زمین لرزه ای به بزرگی ۷.۳ ریشتر استان های غربی کشور را لرزاند، بر اساس اعلام مسوولان غرب کشور تاکنون ۴۳۲ کشته و بیش از هفت هزار و ۸۰۰ مصدوم داشته است.
خبرنگار: گیتی طالبی ** انتشار دهنده:عارف شیرزاد
۶۰۱۸/ ۱۲۵۷