آخرین وضعیت خوابگاه‌های دانشجویی پنج استان زلزله زده کشور
آخرین وضعیت خوابگاه‌های دانشجویی پنج استان زلزله زده کشور

دکتر ابوالحسن ریاضی در گفت و گو با ایسنا، ضمن اعلام این مطلب اظهار کرد: براساس گزارشی که اول صبح امروز از وضعیت دانشگاه‌های کرمانشاه از نظر آسیب دانشجویان و خوابگاه‌ها دریافت کرده‌ایم خوشبختانه نه در خوابگاه‌های دانشگاه رازی و نه سایر خوابگاه‌ها آسیبی به دانشجویان وارد نشده است. تنها در یک مورد پای یکی […]

دکتر ابوالحسن ریاضی در گفت و گو با ایسنا، ضمن اعلام این مطلب اظهار کرد: براساس گزارشی که اول صبح امروز از وضعیت دانشگاه‌های کرمانشاه از نظر آسیب دانشجویان و خوابگاه‌ها دریافت کرده‌ایم خوشبختانه نه در خوابگاه‌های دانشگاه رازی و نه سایر خوابگاه‌ها آسیبی به دانشجویان وارد نشده است. تنها در یک مورد پای یکی از دانشجویان بر اثر لغزش دچار پیچش شده که البته این مورد هم مشکل حادی نبوده است.

وی در ادامه تصریح کرد: با توجه به زمین لرزه شب گذشته، دانشجویان از این اتفاق بسیار نگران بودند به همین دلیل بسیاری از آن‌ها به سوله ورزشی منتقل شدند و امروز نیز با توجه به کمتر شدن نگرانی‌ها، دانشجویان به خوابگاه‌ها منتقل شدند.

معاون سازمان امور دانشجویان وزارت علوم همچنین خاطر نشان کرد: تاکنون هیچ گزارشی از آسیب به ساختمان‌های خوابگاه‌های دانشجویی در استان‌های ایلام و کرمانشاه به دست نرسیده است. به نظر می‌رسد با توجه به وضعیت عمده آسیب‌ها در حاشیه شهرهای اصلی بوده باشد، اما برای گزارش قطعی آخرین وضعیت باید منتظر شد.

دکتر ریاضی در پایان خاطرنشان کرد: براساس بررسی‌های انجام شده خوشبختانه دانشجویان خوابگاه‌های دانشگاه‌های سه استان کردستان، ارومیه و همدان نیز در سلامت کامل هستند و جای هیچ نگرانی برای این دانشجویان نیز وجود ندارد.

انتهای پیام