آماده اعزام نیرو و اقلام امدادی به مناطق زلزله زده هستیم
آماده اعزام نیرو و اقلام امدادی به مناطق زلزله زده هستیم

شهرام میرزایی در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه خوشبختانه زلزله شامگاه روز یکشنبه در استان زنجان خسارتی در پی نداشته است، افزود: با توجه به اطلاعات جمع آوری شده از مناطق مختلف استان زنجان خسارت و مشکلی ناشی از زمین لرزه در استان زنجان رخ نداده است. وی با تاکید بر لزوم توجه […]

شهرام میرزایی در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه خوشبختانه زلزله شامگاه روز یکشنبه در استان زنجان خسارتی در پی نداشته است، افزود: با توجه به اطلاعات جمع آوری شده از مناطق مختلف استان زنجان خسارت و مشکلی ناشی از زمین لرزه در استان زنجان رخ نداده است.

وی با تاکید بر لزوم توجه مردم به آموزش های امداد و نجات، ادامه داد: با توجه به احتمال وقوع پس لرزه، در صورت امکان یکی از اعضای خانواده بیدار باشند.

میرزایی با بیان اینکه جمعیت هلال احمر استان زنجان آماده گی خود را برای اعزام نیرو و اقلام امدادای به جمعیت هلال احمر کشور اعلام کرده است،  افزود: همه  نیروهای جمعیت هلال احمر استان زنجان آماده باش کامل قرار دارند، همچنین سگ‌های تجسس «آنست» جمعیت هلال احمر استان در صورت نیاز آماده اعزام به مناطق زلزله زده هستند.

مدیر عامل هلال احمر استان زنجان با تاکید بر اینکه جمعیت هلال احمر استان زنجان آماده ارائه آموزش رایگان امداد و نجات به شهروندان استان و در این زمینه بارها اطلاع رسانی شده است، گفت: همه شعب هلال احمر استان زنجان آماده ارائه آموزش امداد و نجات به صورت رایگان هستند.

میرزایی افزود: در این راستا طرح ملی خادم با شعار «خانواده آماده، جامعه آماده» و با هدف آماده سازی مردم در برابر حوادث، ارتقاء توانمندی آنها برای مقابله با مخاطرات و افزایش تاب آوری جامعه در این استان اجرا شده است.

وی ادامه داد: در اجرای طرح ملی خادم، افراد متخصص و آموزش دیده جمعیت هلال احمر به درب منازل مراجعه کرده و آموزش‌های لازم را به خانواده‌ها ارائه می‌دهند.