ادارات اردبیل از اسناد خزانه در اجرای پروژه‌ها استفاده کنند
ادارات اردبیل از اسناد خزانه در اجرای پروژه‌ها استفاده کنند

داوود شایقی در گفتگو با خبرنگار مهر تصریح کرد: به مدت دو سال است که به جای پرداخت نقدی شاهد پرداخت اسناد خزانه هستیم تا در فعالیت‌های عمرانی ادارات به کار گرفته شود. وی تأکید کرد: شکل اجرای پروژه‌ها تغییر یافته و اسناد خزانه به منزله پول است که ادارات می‌توانند در اجرای پروژه‌ها به […]

داوود شایقی در گفتگو با خبرنگار مهر تصریح کرد: به مدت دو سال است که به جای پرداخت نقدی شاهد پرداخت اسناد خزانه هستیم تا در فعالیت‌های عمرانی ادارات به کار گرفته شود.

وی تأکید کرد: شکل اجرای پروژه‌ها تغییر یافته و اسناد خزانه به منزله پول است که ادارات می‌توانند در اجرای پروژه‌ها به صورت کاملاً قانونی به کار گیرند.

رئیس سازمان برنامه‌ریزی و مدیریت استان با تأکید به اینکه قبلاً مشارکت بخش خصوصی مورد تأکید نبود، ادامه داد: در وضعیت فعلی مشارکت بخش خصوصی با هزینه کرد اسناد خزانه بلامانع است.

شایقی با بیان اینکه اعتبار دهی از پول نقد به اسناد تغییر شکل یافته است، متذکر شد: دستگاه‌ها نیز می‌بایست ساختار فعالیت خود را بر اساس شیوه جدید تغییر دهند.

وی با اذعان به اینکه در جلسات متعدد نحوه استفاده از اسناد برای مدیران ادارات تشریح شده است، اضافه کرد: سال گذشته برای اولین بار اسناد خزانه مورداستفاده قرار گرفت و تمامی اسناد در بهمن‌ماه نقد شد.

رئیس سازمان برنامه‌ریزی و مدیریت استان با اشاره به تخصیص ۲۴۱ میلیارد تومان اسناد خزانه تأکید کرد: بی‌شک امسال نیز تا پایان سال مالی اسناد خزانه نقد خواهد شد.