شرکت هایی که مجوز اعزام زائر اربعین ندارند اعلام ثبت نام کرده اند
شرکت هایی که مجوز اعزام زائر اربعین ندارند اعلام ثبت نام کرده اند

فرامرز بابایی در گفتگو با خبرنگار مهر به فعالیت سامانه سماح اشاره کرد و افزود: از اول شهریورماه ثبت نام شروع شده و تاکنون ۴ هزارو ۵۰۰ نفر زنجانی در سامانه سماح ثبت نام کردند و برای بیش از هزار نفر در استان زنجان ویزا صادر شده است.  وی اظهار کرد: براساس پیش بینی های انجام شده برای۱۴ هزار زنجانی […]

فرامرز بابایی در گفتگو با خبرنگار مهر به فعالیت سامانه سماح اشاره کرد و افزود: از اول شهریورماه ثبت نام شروع شده و تاکنون ۴ هزارو ۵۰۰ نفر زنجانی در سامانه سماح ثبت نام کردند و برای بیش از هزار نفر در استان زنجان ویزا صادر شده است. 

وی اظهار کرد: براساس پیش بینی های انجام شده برای۱۴ هزار زنجانی ویزا صادر خواهد شد و افرادی که متقاضی هستند می توانند به دفاتر ۱۸ گانه حج و زیارت مراجعه کنند.

مدیر کل حج و زیارت استان زنجان با بیان اینکه برخی از شرکت های مسافرتی بدون مجوز اقدام به ثبت نام می کنند، افزود: شرکت سیاحتی همیار زنگان در اطلاعیه ای اعلام کرده که برای اربعین ثبت نام می کند در حالی که این شرکت مجوز اعزام ندارد و این اقدام غیرقانونی است و شرکت سیاحتی همیار زنگان مجوز اعزام زائر به عتبات عالیات در عراق را ندارد.

بابایی تاکید کرد: اقدامات لازم برای اعزام زائرین به اجتماع عظیم حسینی در دستور کار قرار گرفته و رسانه ها اطلاع رسانی لازم از سامانه سماح (ثبت نام برای اجتماع عظیم حسینی ) را در دستور کار جدی خود قرار دهند.

مدیر کل حج و زیارت استان زنجان تصریح کرد: افرادی که در سامانه سماح ثبت نام نکنند نمی توانند ویزا دریافت کنند و اگر نامشان در سامانه سماح نباشد پلیس اجازه خروج از کشور را نمی دهد و افرادی که در جاهایی غیر از دفاتر حج و زیارت ثبت نام کنند، ثبت نامشان غیر قانونی است.

بابایی ابراز کرد: حج و زیارت استان زنجان زائرین اعزام شده به اجتماع عظیم حسینی را بیمه می کند و افرادی که در سامانه ثبت نام نکنند ویزا برای آنها صادر نمی شود و نمی توانند به عراق اعزام شوند.