شعب بانک مرکزی در استان‌ها ایجاد شود
شعب بانک مرکزی در استان‌ها ایجاد شود

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار مهر، حسین پیرموذن صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران تصریح کرد: این اقدام موجب بهبود نظارت بر بانک‌های استانی خواهد شد. وی افزود: متأسفانه بسیاری از بانک‌ها بر اساس آیین‌نامه داخلی خود عمل کرده و از دستورالعمل واحد تبعیت نمی‌کنند که موجب سردرگمی و آزار تولیدکنندگان می‌شود. […]

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار مهر، حسین پیرموذن صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران تصریح کرد: این اقدام موجب بهبود نظارت بر بانک‌های استانی خواهد شد.

وی افزود: متأسفانه بسیاری از بانک‌ها بر اساس آیین‌نامه داخلی خود عمل کرده و از دستورالعمل واحد تبعیت نمی‌کنند که موجب سردرگمی و آزار تولیدکنندگان می‌شود.

رئیس اتاق بازرگانی استان اردبیل با اشاره به ثبت‌نام ۵۳۶ طرح کشاورزی و صنعتی اردبیل در سایت بهین یاب، اضافه کرد: بسیاری از واحدهای تولیدی به علت بوروکراسی آزاردهنده بانک‌ها نمی‌توانند از تسهیلات استفاده کنند.

پیرموذن متذکر شد: متأسفانه با گذشت هفت ماه از سال تعداد اندکی از واحدها توانسته‌اند از این تسهیلات بهره‌مند شوند.

وی در عین حال تصریح کرد: در بسیاری از شهرستان‌ها ثبت‌نام واحدهای تولیدی برای دریافت تسهیلات بانگی به تعداد انگشتان یکدست هم نمی‌رسد.

به گفته رئیس اتاق بازرگانی استان این موضوع نشان‌دهنده عدم نمایش مدیران برخی واحدهای تولیدی راکد برای ادامه فعالیت است.

پیرموذن معتقد است برخی مدیران استانی در پیگیری و اجرای مصوبات کمیته تسهیل، شورای گفتگوی بخش خصوصی و دولت و کمیته حمایت قضایی عملکرد مطلوبی ندارند.

عضو هیئت‌رئیسه اتاق بازرگانی ایران خواستار همکاری تمامی نهادها در تسهیل مشکلات بخش خصوصی شد و افزود: در واقع حمایت از بخش خصوصی منجر به رونق و توسعه مناطق می‌شود.