پایان نامه‌های دانشگاهی در تولید علم عملکرد مطلوب ندارند
پایان نامه‌های دانشگاهی در تولید علم عملکرد مطلوب ندارند

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار مهر، آیت الله سید حسن عاملی بعد از ظهر یکشنبه در مراسم تودیع و معارفه روسای دانشگاه های آزاد استان اردبیل تصریح کرد: متاسفانه بخش اعظمی از پایان نامه ها به انتقال و کپی مطلب از جایی به جایی دیگر تبدیل شده است. وی افزود: این […]

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار مهر، آیت الله سید حسن عاملی بعد از ظهر یکشنبه در مراسم تودیع و معارفه روسای دانشگاه های آزاد استان اردبیل تصریح کرد: متاسفانه بخش اعظمی از پایان نامه ها به انتقال و کپی مطلب از جایی به جایی دیگر تبدیل شده است.

وی افزود: این در حالی است که انتظار از دانشگاه تولید علم است و مدیران دانشگاهی باید برای تحقق این رسالت تلاش کنند و از ظرفیت های موجود نهایت استفاده را ببرند.

نماینده ولی فقیه در استان در ادامه به نقش دانشگاه آزاد اشاره و تاکید کرد: دانشگاه آزاد توانسته در طول فعالیت خود چهره های شاخص علمی را تربیت کند.

وی متذکر شد: انتظار می رود اساتید سطح علمی این دانشگاه را افزایش دهند و مسیر فعالیت دانشگاه همچنان در راستای تولید علم ترسیم شود.

عاملی متذکر شد: اگر سرمایه ها در دانشگاه آزاد مدیریت شود، می تواند غرور این دانشگاه و رسالت آن را حفظ کند؛ چرا که عملکرد مطلوبی از دانشگاه تاکنون مشاهده می شود.

وی به ضرورت مراقبت از بنیه علمی دانشگاه آزاد تاکید کرد و افزود: باید مدیریت مالی طوری باشد که چهره دانشگاه نیز مخدوش نشده و به عنوان دانشگاه ورشکسته شناخته نشود.

امام جمعه اردبیل با تاکید به لفظ اسلامی در دانشگاه آزاد اسلامی متذکر شد: ضروری است این لفظ باید برای تقویت بنیه فرهنگی کشور و احساس جمعی مورد توجه قرار گیرد.