برنامه های عزاداری در زنجان به لحاظ محتوایی مطلوب بود
برنامه های عزاداری در زنجان به لحاظ محتوایی مطلوب بود

حجت الاسلام فیروز علی خسروی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: با توجه به این که زنجان شهر شور و شعور حسینی است انتظار از این شهر زیاد است و خوشبختانه در دهه اول و دوم محرم برنامه های عزاداری و سوگواری برای امام حسین (ع) به لحاظ محتوایی مطلوب بود.  وی با بیان اینکه هیئت های […]

حجت الاسلام فیروز علی خسروی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: با توجه به این که زنجان شهر شور و شعور حسینی است انتظار از این شهر زیاد است و خوشبختانه در دهه اول و دوم محرم برنامه های عزاداری و سوگواری برای امام حسین (ع) به لحاظ محتوایی مطلوب بود. 

وی با بیان اینکه هیئت های مذهبی در زنجان در دسته های عزاداری مدیریت خوبی را داشتند، ادامه داد: هیئت های مذهبی در مساجد و مراسم ها و مداحی ها نقش انقلابی خودشان را با بصیرت ایفا کردند ودر سطح شهرستان زنجان مناسبترین برنامه های عزاداری برگزار شد و موردی هم از قمه زنی در ملاعام در شهرستان وجود نداشت. 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زنجان گفت: هیئت های مذهبی در سطح شهرستان زنجان نقش خود را به خوبی ایفا کردند و برنامه های خود را تنها در دهه اول محرم برنامه ریزی نکردند و برای دهه های دوم و سوم و همچنین ماه صفر برنامه های خود را تدوین کردند.

خسروی با بیان اینکه در طول سال جلسه ستاد شئون در شهرستان زنجان برگزار می شود، افزود: جلسه ستاد شئون مذهبی در شهرستان زنجان در دهه محرم با کیفیت تر در خصوص محتوا بخشی برگزار شد و ماه حصل این جلسه هم بهتر شدن برنامه های دهه محرم بوده است و  با مدیریتی که توسط سازمان تبلیغات اسلامی انجام گرفت عملکرد هیئت های مذهبی عالی بود و مردم هم رضایت خوبی از برنامه های هیئت های مذهبی داشتند. 

وی گفت: جلوه های محرم در زنجان به خوبی حفظ شد و هیئت ها براساس برنامه مراسم سوگواری و دسته ها را برگزار کردند و خوشبختانه هیئت های مذهبی در زنجان در دسته های عزاداری مدیریت خوبی را داشتند. 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زنجان افزود: ماه محرم و صفر فرصت مناسبی برای بیان و اهداف عالیه قیام عاشورا و رشادت های است و می توان با برنامه ریزی مناسب روحیه ایثار و شهادت را در جامعه ترویج و تبیین کرد و باید از فرصت های موجود در این دهه به خوبی استفاده کرد.