توسعه و عمران شهر خلخال شتاب می گیرد
توسعه و عمران شهر خلخال شتاب می گیرد

بلال نوری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: صدور حکم شهردار جدید خلخال در مراحل پایانی بوده و با نهایی شدن حکم خانم جوادی وی به عنوان شهردار جدید فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.وی با انتقاد از دخالت بی مورد برخی افراد سود جو و فرصت طلب در اقدامات شورای […]

بلال نوری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: صدور حکم شهردار جدید خلخال در مراحل پایانی بوده و با نهایی شدن حکم خانم جوادی وی به عنوان شهردار جدید فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.
وی با انتقاد از دخالت بی مورد برخی افراد سود جو و فرصت طلب در اقدامات شورای اسلامی شایعات مربوط به کنار کشیدن شهردار منتخب و یا توقف کار صدور حکم شهرداری وی در استانداری اردبیل را تکذیب کرد.
او گفت: انتخاب شهردار جدید برای اداره امور شهرداری خلخال از وظایف ذاتی و قانونی اعضای شورای اسلامی شهر خلخال است.
نوری اظهار کرد: شهردار جدید و منتخب از بین ۳۰ نفر نامزد تصدی پست شهرداری خلخال و با دقت تمام از سوی شورای اسلامی این شهر گزینش و برای صدور حکم به استانداری اردبیل معرفی شده و شورا پس از آغاز بکار شهردار جدید با تمام توان در دستیابی به اهداف توسعه و عمران شهری از شهردار منتخب خود حمایت خواهد کرد.
وی گفت: در حال حاضر ادامه کار عمران شهری از سوی سرپرست موقت شهرداری از وظایف ذاتی شهرداری خلخال بوده و کارهای عمرانی شهر تا زمان روی کار آمدن شهردار جدید در هیچ شرایطی تعطیل نخواهد شد.
رئیس شورای اسلامی شهر خلخال افزود: با پایان یافتن روکش آسفالت خیابان ها ومعابر اصلی شهر هم اکنون کار خط کشی مسیرهای عبور پیاده آغاز شده و تمام مسیرهای پرتردد با استفاده از رنگ گرم خط کشی می شود.
وی با بیان اینکه در آسفالت جدید خیابان ها و معابر شهر سرعت گیرها و سرعت کاه های معابر برچیده شده گفت: در گذشته سرعت گیرهای ایجاد شده در مسیر خودروها جز ایجاد خسارات مالی برای رانندگان خودروها و ایجاد ترافیک های ناخواسته عایدی برای شهروندان نداشته و قرار است پس از پایان آسفالت خیابان ها از سرعت گیرهای پلاستیکی استاندارد در حد محدود و برای معابر پرتردد استفاده شود.
چندی پیش فاطمه جوادی از سوی اعضای شورای اسلامی شهر خلخال بعنوان نخستین شهردار زن شهرداری ۸۵ ساله این شهر انتخاب شد.
فاطمه جوادی دارای مدرک دکترای زمین شناسی پیش از این مشاور استانداراردبیل در امور معادن بود.
خلخال در جنوب اردبیل و در همسایگی استان گیلان واقع است.
خبرنگار: بهرام نقی زاده ** انتشار دهنده: گیتی طالبی
۷۱۱۹/۶۰۱۸