خیرآباد زنجان سردترین نقطه کشور در ۲۴ ساعت گذشته
خیرآباد زنجان سردترین نقطه کشور در ۲۴ ساعت گذشته

سونا صرفی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: دمای کمینه و بیشینه شهر زنجان نیز در این مدت صفر و ۲۲ درجه بالای صفر بوده و دمای کنونی شهر زنجان نیز چهار درجه بالای صفر است که نسبت به روز گذشته درهمین ساعت تغییر چندانی نشان نمی دهد.وی خاطر نشان کرد: بر […]

سونا صرفی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: دمای کمینه و بیشینه شهر زنجان نیز در این مدت صفر و ۲۲ درجه بالای صفر بوده و دمای کنونی شهر زنجان نیز چهار درجه بالای صفر است که نسبت به روز گذشته درهمین ساعت تغییر چندانی نشان نمی دهد.
وی خاطر نشان کرد: بر اساس پیش بینی ها، دمای هوای بیشتر این استان از نیمه هفته جاری پنج درجه ای افزایش خواهد یافت و این روند تا روزهای پایانی هفته نیز ادامه دارد.
به گفته این کارشناس ، وضعیت جوی امروز/یکشنبه/ این استان صاف تا قسمتی ابری و در بعدازظهر با افزایش ابر و وزش باد شدید که در برخی نقاط بین ۴۰ تا ۵۰ کیلومتر بر ساعت همراه خواهد شد.
وی یادآوری کرد: دمای هوای این استان نیز طی امروز و فردا تغییر چندانی ندارد و آسمان روز/دوشنبه/ نیز آسمانی صاف پیش بینی شده و بتدریج از اواسط هفته افزایش تدریجی دما رخ خواهد داد.
به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از ایرنا، هم اکنون این اداره کل ۶۰ ایستگاه هواشناسی در استان دارد که از این تعداد ۳۰ ایستگاه بصورت خودکار اطلاعات مورد نیاز را جمع آوری می کند.
۷۳۲۰/
خبرنگار: اعظم شامی *** انتشار: اسماعیل جهانبخش