باند پنج نفره مواد مخدر در ابهر متلاشی شد
باند پنج نفره مواد مخدر در ابهر متلاشی شد

سرهنگ جعفر کردلو در گفتگو با خبرنگار مهر  از کشف و ضبط چهار کیلو گرم  انواع مواد مخدر از یک باند پنج نفره در شهرستان ابهر خبر داد و افزود: از این باند همچنین ۲۰۰ میلیون تومان پول و یک خودرو پژو پارس کشف شد.  وی اظهار کرد: این میزان مواد مخدر کشف شده از قاچاقچیان […]

سرهنگ جعفر کردلو در گفتگو با خبرنگار مهر  از کشف و ضبط چهار کیلو گرم  انواع مواد مخدر از یک باند پنج نفره در شهرستان ابهر خبر داد و افزود: از این باند همچنین ۲۰۰ میلیون تومان پول و یک خودرو پژو پارس کشف شد. 

وی اظهار کرد: این میزان مواد مخدر کشف شده از قاچاقچیان از نوع شیشه و حشیش بوده است.

جانشین فرماندهی انتظامی استان زنجان به کشفیات مواد مخدر در استان زنجان طی هفت ماهه سالجاری اشاره کرد و گفت: طی این بازه زمانی بیش از ۸۶۳ کیلو گرم انواع مواد مخدر در استان زنجان کشف و ضبط شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش داشته است. 

کردلو تاکید کرد: بیشترین مواد مخدر کشف شده طی این بازه زمانی در استان زنجان مواد مخدر از نوع تریاک، هروئین و حشیش  بوده است. 

وی افزود: شیوع مواد مخدر در هر جامعه آسیب‌های فراوانی به همراه دارد و علاوه بر خسارت‌های اقتصادی، ایجاد بی‌هویتی ملی و دینی در معتادان، زیان‌های اجتماعی، فروپاشی خانواده‌ها، بروز مشکلات را در پی دارد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان زنجان با بیان اینکه بیشتر مواد مخدر کشف‌شده از قاچاقچیان طی سال جاری مربوط به مواد مخدر سنتی است، تصریح کرد: مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر نیازمند عزم ملی است و همکاری دستگاه‌های متولی نقش تعیین‌کننده‌ای در این خصوص دارد.

کردلو افزود: طبق آمارها بیشتر جرایم در بخش سرقت ها را معتادین متجاهر به خود اختصاص می دهند.