سبک زندگی قرآنی راهکاری برای مقابله با تهاجم فرهنگی در دانشگاه هاست
سبک زندگی قرآنی راهکاری برای مقابله با تهاجم فرهنگی در دانشگاه هاست

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از ایرنا حجت الاسلام رضا میرزایی روز چهارشنبه در نشست هم اندیشی قرآنی بیست و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم که در آبان سال جاری در این واحد دانشگاهی برگزار می شود، اظهار کرد: جنبش و نهضت ارائه سبک زندگی قرآنی برای دانشجویان باید تشکیل شود.وی با […]

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از ایرنا حجت الاسلام رضا میرزایی روز چهارشنبه در نشست هم اندیشی قرآنی بیست و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم که در آبان سال جاری در این واحد دانشگاهی برگزار می شود، اظهار کرد: جنبش و نهضت ارائه سبک زندگی قرآنی برای دانشجویان باید تشکیل شود.
وی با تاکید بر اینکه قرآن باید از حاشیه به متن زندگی مردم و به خصوص جوانان منتقل شود، افزود: موضوعات دینی نباید در گذر زمان فراموش شود و اعضای هیات علمی دانشگاه ها باید دانشجویان را به قرآن و عترت سوق دهند.
نماینده مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی ارومیه، اعضای هیات علمی را قلب تپنده دانشگاه عنوان کرد و گفت: ظرفیت های بسیار زیادی در دانشگاه آزاد اسلامی وجود دارد که نیازمند برنامه شکوفایی با نقش آفرینی اعضا هیات علمی است.
وی بی برنامگی و نبود آینده نگری را از آفت های دوران دانشجویی دانست و افزود: تبلیغات موضوعی و جلب مشارکت دانشجویان در ترسیم زندگی اسلامی از مواردی است که در این دوران باید مورد توجه قرار گیرد.
وی با تاکید بر نیازمحور بودن مقالات دانشگاهی در حوزه علوم انسانی، اظهار کرد: متاسفانه در رشته هایی که بیشترین جذب دانشجو دارد، شاهد کمترین بازده هستیم.
به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از ایرنا، دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی سه هزار و ۱۹ عضو هیات علمی و بیش از ۴۰ هزار دانشجو دارد؛ طی سال جاری تعداد رشته های این دانشگاه در مقطع دکتری به ۲۱ رشته افزایش یافته است.
۳۲۱۴/۳۰۷۲
** خبرنگار: شاهین سپهراد ** انتشار: علیرضا فولادی