نمایشگاه مطبوعات آذربایجان‌شرقی در تبریز برگزار می شود
نمایشگاه مطبوعات آذربایجان‌شرقی در تبریز برگزار می شود

اویاقلیق: کلیه صاحبان امتیاز و مدیران مسئول مؤسسات مطبوعاتی، روزنامه‌ها، هفته‌نامه‌ها، دوهفته نامه‌ها، ماهنامه‌ها، فصلنامه‌ها، خبرگزاری‌ها، پایگاه‌های خبری، سرپرستی رسانه‌های کثیرالانتشار و تشکل‌های رسانه‌ای آذربایجان شرقی می‎توانند در این نمایشگاه خانه مطبوعات آذربایجان‌شرقی که با همکاری و حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و  از تاریخ دو الی هفت آبان ماه سال جاری […]

اویاقلیق: کلیه صاحبان امتیاز و مدیران مسئول مؤسسات مطبوعاتی، روزنامه‌ها، هفته‌نامه‌ها، دوهفته نامه‌ها، ماهنامه‌ها، فصلنامه‌ها، خبرگزاری‌ها، پایگاه‌های خبری، سرپرستی رسانه‌های کثیرالانتشار و تشکل‌های رسانه‌ای آذربایجان شرقی می‎توانند در این نمایشگاه خانه مطبوعات آذربایجان‌شرقی که با همکاری و حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و  از تاریخ دو الی هفت آبان ماه سال جاری برگزار می‎شود، شرکت کنند.
 با عنایت به نقش، کارکرد و جایگاه رسانه‌ها در جامعه و اهمیت مطبوعات در سبد فرهنگی خانوارهای ایرانی، محل برپایی نمایشگاه ترجیحا در یکی از بهترین و مناسب‌ترین سالن‌های نمایشگاهی ( سالن شهریار ) تعیین شده است.
بنابراین به لحاظ محدودیت زمانی و احتساب الزامات حضور رسانه‌ها در این رویداد مهم فرهنگی قرار است با تصمیم ستاد برگزاری نمایشگاه، ۶۰ غرفه به صورت رایگان به صاحبان یا مدیران مسؤول رسانه‌های متقاضی تخصیص یابد که شرط استفاده از این فرصت، اولویت در “پیش ثبت نام” از تاریخ انتشار فراخوان تا ساعت ۱۸ روز چهارشنبه ۲۶ مهرماه سال جاری می‌باشد. با این توضیح ضروری که “پیش ثبت‌نام” تا تاریخ مذکور به منزله قطعی بودن ثبت نام و حضور در نمایشگاه نیست؛ لذا برای قطعی شدن ثبت‌نام، هر رسانه باید فرم مربوطه را حضورا و از طریق نماینده تام الاختیار خود از ساعت ۹ لغایت ۱۵ روز پنج شنبه ۲۷ مهرماه، در محل خانه مطبوعات استان، امضا و مهر کند.
لازم به ذکر است، متراژ پایه و ضوابط تخصیص غرفه‌ها بعد از طی مراحل “پیش ثبت نام” و برآورد میزان تقاضاها مشخص و به رسانه های متقاضی اعلام خواهد شد. همچنین تصمیم‌گیری درخصوص ترتیب استقرار هر رسانه در نمایشگاه با لحاظ اولویت‌های پیش ثبت نام و ثبت نام قطعی برمبنای رویکرد و ضوابط مربوطه ستاد برگزاری نمایشگاه مطبوعات خواهد بود.
کلیه داوطلبان و متقاضیان حضور در نمایشگاه مطبوعات جهت انجام “پیش ثبت نام” بایستی درخواست خود را تا مهلت مقرر به شماره نمابر ۰۴۱۳۳۲۸۱۹۱۲ ارسال کنند.
یادآور می‌شود، برابر هماهنگی‌های به عمل آمده، در شرایطی که استقبال رسانه‌های متقاضی بیش از فضای نمایشگاهی باشد، از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در سالنی غیر از سالن اصلی نمایشگاه مطبوعات غرفه اختصاص می‌یابد.