نصب بیش از هزار و ۲۵۰  انشعاب برای مددجویان کمیته امداد امام و بهزیستی اردبیل
نصب بیش از هزار و ۲۵۰  انشعاب برای مددجویان کمیته امداد امام و بهزیستی اردبیل

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، فیروز خدایی مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل امروز در جلسه بررسی آخرین وضعیت ارایه خدمات به مددجویان که در سالن جلسات شرکت گاز استان اردبیل برگزار شد اظهار کرد: در راستای حمایت از اقشار محروم جامعه مددجویان کمیته […]

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، فیروز خدایی مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل امروز در جلسه بررسی آخرین وضعیت ارایه خدمات به مددجویان که در سالن جلسات شرکت گاز استان اردبیل برگزار شد اظهار کرد: در راستای حمایت از اقشار محروم جامعه مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی استان اردبیل از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند می‌شوند.

وی گفت: این طرح در راستای توجه به مسؤولیت‌های اجتماعی (CSR) و لزوم بهره‌مندی اقشار کم درآمد جامعه از نعمت گاز طبیعی و به منظور یاری رساندن به محرومین و نیازمندان محقق شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل تصریح کرد: نصب بیش از هزار و ۲۵۰  انشعاب بدون اخذ حق انشعاب برای مدد جویان کمیته امداد امام خمینی(ره) و محرومین تحت سرپرستی سازمان بهزیستی استان اردبیل از جمله این اقدامات است.

خدائی با بیان اینکه این اقدام مهم در راستای عدالت محوری و حمایت از قشر ضعیف و کم درآمد جامعه اتخاذ شده افزود: ارتباط موثر و پایدار با مشترکان و توجه به خواسته‌های مردم به عنوان ذی نفعان شرکت گاز استان را از جمله موارد تحقق مسؤولیت اجتماعی در شرکت گاز استان اردبیل است.

وی اظهار داشت: امیدواریم با حمایت‌های گسترده دولت از محرومان و همراهی و همدلی مردم با نیازمندان انشاءالله مشکلات اقشار ضعیف جامعه مرتفع می‌گردد.