شناسایی ۶۲۰ رشته انشعاب آب آشامیدنی غیرمجاز در زنجان
شناسایی ۶۲۰ رشته انشعاب آب آشامیدنی غیرمجاز در زنجان

علی محمد نادرخوانی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: بیشتر این انشعابات غیرمجاز مربوط به مشترکان خانگی در سکونتگاه های غیررسمی حاشیه شهرها و تعدادی دیگر نیز در باغ ها و باغچه منازل مسکونی است.به گفته وی، شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان نسبت به ساماندهی انشعابات غیرمجاز در حاشیه شهرها […]

علی محمد نادرخوانی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: بیشتر این انشعابات غیرمجاز مربوط به مشترکان خانگی در سکونتگاه های غیررسمی حاشیه شهرها و تعدادی دیگر نیز در باغ ها و باغچه منازل مسکونی است.
به گفته وی، شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان نسبت به ساماندهی انشعابات غیرمجاز در حاشیه شهرها اقدام می کند.
معاون معاون بهره برداری شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان خاطرنشان کرد: از ۶۲۰ رشته اشعاب غیرمجاز شناسایی شده در این استان ۵۵۲ رشته طی ۶ ماهه گذشته از سالجاری تبدیل با مجاز شده است.
نادرخوانی تاکید کرد: مابقی ۶۸ رشته انشعاب غیرمجاز آب آشامیدنی در استان زنجان طی این مدت جمع آوری شد.
وی اظهارکرد: هم اکنون ۲۶۵ هزار مشترک در ۲۱ شهر استان زنجان تحت پوشش شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان هستند.
به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از ایرنا، طی سال گذشته یکهزار و ۷۰۰ انشعاب غیرمجاز در سطح استان زنجان شناسایی شده بود که از این تعداد یکهزار و ۴۷ مورد مجاز و مابقی جمع آوری شد.
با توجه به اینکه ساکنان حاشیه شهرها فاقد مجوز از شهرداری هستند، نمی توانند مجوز انشعاب آب دریافت کنند.
این درحالی است که مجلس شورای اسلامی قانون برخورد با انشعابات غیرمجاز آب و فاضلاب و ساماندهی سکونتگاه های غیر رسمی را تصویب کرد.
۷۳۲۵/۸۰۶۸
خبرنگار: حدیث ابوالحسنی** انتشاردهنده:اسماعیل جهانبخش