تصادف در جاده خدابنده – همدان یک کشته و ۸ مصدوم برجا گذاشت
تصادف در جاده خدابنده – همدان یک کشته و ۸ مصدوم برجا گذاشت

غفور آقاجانلو روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این حادثه حوالی ساعت ۵:۳۰ شامگاه سه شنبه /۲۵ مهر جاری/ در کیلومتر ۲۵ این مسیر ارتباطی اتفاق افتاد.وی با بیان اینکه بیرون کشیدن سرنشین کشته شده در درون یکی از خودروهای سواری قریب به ۲/۵ ساعت طول کشیداظهار کرد: این حادثه دلخراش […]

غفور آقاجانلو روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این حادثه حوالی ساعت ۵:۳۰ شامگاه سه شنبه /۲۵ مهر جاری/ در کیلومتر ۲۵ این مسیر ارتباطی اتفاق افتاد.
وی با بیان اینکه بیرون کشیدن سرنشین کشته شده در درون یکی از خودروهای سواری قریب به ۲/۵ ساعت طول کشید
اظهار کرد: این حادثه دلخراش رانندگی در سه راهی پیرمرزبان رخ داد و ۲ تیم با یک دستگاه خودروی نجات و یک دستگاه آمبولانس به یاری حادثه دیدگان شتافتند.
آقاجانلو با بیان اینکه فرد کشته شده در میان آهن پاره ها گیر کرده و بیرون کشیدنش بسیار وقت گیر بود افزود: ۲ تن از مصدومان به صورت سرپایی در محل درمان شدند و ۶ مصدوم دیگر نیز به منظور درمان به بیمارستان امیرالمومنین شهرستان خدابنده منتقل شدند.
رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان نیز گفت: یک دستگاه کامیون باری، عامل این تصادف رانندگی خونین و دلخراش شد.
سرهنگ علی اصغر شیرمحمدی افزود: راننده کامیون باری وقتی با نقص فنی خودرو (بریدن ترمز) مواجه می شود از کنترل کامیون عاجز مانده و با ۲ دستگاه خودروی سواری ‘پژو پارس و پژو آردی’ مقابل خود به شدت برخورد می کند.
وی اظهار کرد: باتوجه به اینکه کنترل کامیون از دست راننده خارج شده بود بنابراین این ۲ خودروی سواری را به سمت کامیون درحال حرکت سوق داده و در واقع رانندگان و سرنشینان خودروهای سواری در میان این ۲ کامیون باری قرار گرفته و عمق و شدت حادثه بیشتر می شود.
شیرمحمدی با بیان اینکه متاسفانه در این حادثه یک نفر از سرنشینان خودروی سواری پژو پارس کشته شد و سه نفر نیز به شدت مصدوم شدند افزود: راننده کامیون در این حادثه مقصر شناخته شد.
۶۰۸۴/۶۰۸۵
خبرنگار: پرویز غفاری ** انتشاردهنده:رویا رفیعی