ارومیه؛ رتبه سوم شاخص زبان انگلیسی در کشور
ارومیه؛ رتبه سوم شاخص زبان انگلیسی در کشور

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛سیدسالار حسینی قائم مقام کالج بین المللی اندیشه سبز احسان   ظهر سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران با تشریح دستاورد‌های اولین سمینار بین‌المللی زبان اورمیه که با همکاری دانشگاه شهید چمران اهواز و دانشگاه علم و فن اورمیه برگزار شد […]

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛سیدسالار حسینی قائم مقام کالج بین المللی اندیشه سبز احسان   ظهر سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران با تشریح دستاورد‌های اولین سمینار بین‌المللی زبان اورمیه که با همکاری دانشگاه شهید چمران اهواز و دانشگاه علم و فن اورمیه برگزار شد افزود: اورمیه در سال ۸۳ رتبه ۲۳ شاخص زبان را داشت و اکنون در رتبه سوم قرار دارد.

وی ادامه داد: نزدیک ۲۰۰ نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم در کمیته‌های اجرایی این سمینار به صورت شبانه‌روز کار می‌کردند که ۹۰ درصد آن‌ها اساتید، کارکنان و زبان‌آموزان کالج بین‌المللی اندیشه سبز احسان بود.

حسینی با اشاره به حضوراساتید زبان انگلیسی از کشور‌های یونان، اندونزی، دبی، ترکیه، عراق و انگلستان در این سمینار عنوان کرد: استقبال خیلی مناسبی از شهر‌های مختلف کشور و برخی کشور‌های همسایه از آن صورت گرفت.

وی ادامه داد: یکی از نقاط قابل تامل این سمینار نبود استقبال مناسب از سوی مدیران و اساتید آموزشگاه‌های زبان استان از کارگاه مختص آموزشگاه‌های زبان بود که تعجب حاضران دیگر استان‌های کشور را نیز در پی داشت.

قائم مقام کالج بین المللی اندیشه سبز احسان از ایجاد دبیرخانه دایمی این همایش خبر داد و گفت: در سال آتی دومین سمینار بین المللی زبان در ارومیه برگزار می‌شود که جزییات دقیق آن اطلاع رسانی خواهد شد.