مهارت آموزی از پایه های آموزش دانشگاه فرهنگیان باشد
مهارت آموزی از پایه های آموزش دانشگاه فرهنگیان باشد

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از ایرنا، رضوان حکیم زاده روز سه شنبه در جمع مدیران قطب یک کشوری آموزش و پرورش در زنجان افزود: توانمندسازی معلمان برای بالا بردن راندمان کیفی آموزش و پرورش ضروری است و معلم به عنوان یک رکن در نظام آموزش کشور، باید در فرآیند تعلیم، تصمیم گیری […]

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از ایرنا، رضوان حکیم زاده روز سه شنبه در جمع مدیران قطب یک کشوری آموزش و پرورش در زنجان افزود: توانمندسازی معلمان برای بالا بردن راندمان کیفی آموزش و پرورش ضروری است و معلم به عنوان یک رکن در نظام آموزش کشور، باید در فرآیند تعلیم، تصمیم گیری ها و برنامه ریزی ها تاثیر داشته باشد.
معاون وزیر آموزش وپرورش تصریح کرد: کار اصلی تعلیم و تربیت در آمورزش و پرورش بر عهده معلمان به عنوان یک کارشناس مجرب و تامین معلم مورد نیاز در سطح کشور، نخستین گام کیفیت بخشی،کلاس درس است.
حکیم زاده افزود: مدیران کل قطب یک آموزش و پرورش کشور با تمهیدات خود کمترین مشکل در خصوص اجرای پروژه مهر را داشته است.
معاون وزیر آموزش وپرورش با بیان اینکه آموزش نیروی انسانی در این نهاد از اهمیت بسیاری برخوردار است، گفت: برای تامین معلم متخصص جهت کیفیت بخشی آموزش ها نخستین گام است.
وی با اشاره به اهمیت تمرکز زدایی در مدیریت سیستم آموزشی، تصریح: برای رسیدن به تمرکز زدایی با بعد روانشناختی خود و مجموعه را تقویت کنیم.
حکیم زاده افزود: باید تمرکز زدایی را با شیب ملایم و مستمر در کشور اجرا کنیم و در این مسیر باید به معلمان اعتماد داشته باشیم.
معاون وزیر آموزش وپرورش با بیان اینکه اکثر دانش آموزان در مدارس دولتی هستند، گفت: تنوع مدارس نباید اعتماد به نفس دانش آموزان را از بین ببرد، بنابراین باید آزمون های مدارس خاص در پایه هفتم حذف شود.
وی خاطرنشان کرد: صدور مجوز مهدکودک دست بهزیستی است، اما نظارت بر امور آن برعهده آموزش و پرورش است.
به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از ایرنا ، استان زنجان ۱۸۲ هزار دانش آموز و ۱۵ هزار معلم دارد که در ۲ هزار و ۴۳۶ آموزشگاه فعال مشغول تحصیل هستند.
۸۰۶۸/۳۲۱۶
خبرنگار: سجاد کریمی*** انتشار : اسماعیل جهانبخش