آتش‌سوزی تجهیزات مخابراتی در اردبیل خسارت جانی نداشت
آتش‌سوزی تجهیزات مخابراتی در اردبیل خسارت جانی نداشت

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، محمدرضا یعقوبی مدیر عامل آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اردبیل در حاشیه عملیات اطفا حریق در شهرک مخابرات اردبیل گفت: این آتش‌سوزی در زمین بایری که تجهیزات و کابل‌های مخابراتی در آن انبار شده و نگهداری می‌شد، اتفاق […]

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، محمدرضا یعقوبی مدیر عامل آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اردبیل در حاشیه عملیات اطفا حریق در شهرک مخابرات اردبیل گفت: این آتش‌سوزی در زمین بایری که تجهیزات و کابل‌های مخابراتی در آن انبار شده و نگهداری می‌شد، اتفاق افتاد.

وی در خصوص علت حادثه تصریح کرد: آتش‌سوزی بر اساس شواهد و بررسی‌های اولیه تعمدی بوده و خوشبختانه بدون خسارت جانی اطفا شد.

وی تأکید کرد: در سه طرف منطقه‌ای که آتش‌سوزی به وقوع پیوسته ساختمان‌های مسکونی وجود داشت که با مداخله به هنگام آتش‌نشانان از سرایت آتش به منازل مسکونی خودداری شد.

مدیرعامل آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اردبیل با تأکید به حضور به موقع نیروهای آتش‌نشانی اضافه کرد: تنها خسارت این حادثه از بین رفتن بخشی از کابل‌های مخابراتی انبار شده در منطقه است.

به گفته یعقوبی در حال حاضر حریق به صورت کامل اطفا شده و آتش‌نشانان در حال لکه‌گیری از منطقه آتش‌سوزی هستند.