آتش‌سوزی تجهیزات مخابراتی در اردبیل/حادثه عمدی اعلام شد
آتش‌سوزی تجهیزات مخابراتی در اردبیل/حادثه عمدی اعلام شد

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار مهر، مدیرعامل آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اردبیل بعدازظهر سه‌شنبه در حاشیه عملیات اطفا حریق در شهرک مخابرات اردبیل به خبرنگار مهر گفت: این آتش‌سوزی در زمین بایری که تجهیزات و کابل‌های مخابراتی در آن انبار شده و نگه‌داری می‌شد، اتفاق افتاد. محمدرضا یعقوبی در خصوص […]

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار مهر، مدیرعامل آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اردبیل بعدازظهر سه‌شنبه در حاشیه عملیات اطفا حریق در شهرک مخابرات اردبیل به خبرنگار مهر گفت: این آتش‌سوزی در زمین بایری که تجهیزات و کابل‌های مخابراتی در آن انبار شده و نگه‌داری می‌شد، اتفاق افتاد.

محمدرضا یعقوبی در خصوص علت حادثه تصریح کرد: آتش‌سوزی بر اساس شواهد و بررسی‌های اولیه تعمدی بوده و خوشبختانه بدون خسارت جانی اطفا شد.

وی تأکید کرد: در سه طرف منطقه‌ای که آتش‌سوزی به وقوع پیوسته ساختمان‌های مسکونی وجود داشت که با مداخله به هنگام آتش‌نشانان از سرایت آتش به منازل مسکونی خودداری شد.

مدیرعامل آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اردبیل با تأکید به حضور به موقع نیروهای آتش‌نشانی اضافه کرد: تنها خسارت این حادثه از بین رفتن بخشی از کابل‌های مخابراتی انبار شده در منطقه است.

به گفته یعقوبی در حال حاضر حریق به صورت کامل اطفا شده و آتش‌نشانان در حال لکه‌گیری از منطقه آتش‌سوزی هستند.