۱۹۷ واحد صنفی متخلف در زنجان شناسایی شده است
۱۹۷ واحد صنفی متخلف در زنجان شناسایی شده است

مرتضی ممیزی در گفتگو با خبرنگار مهر به نظارت و بازرسی از واحدهای صنفی در استان زنجان طی شش ماهه سالجاری اشاره کرد و افزود: طی این بازه زمانی ۵۰ اکیپ با ۱۳۶ نفر نظارت و بازرسی از واحدهای صنفی در استان را بر عهده داشتند.  وی اظهار کرد: طی شش ماهه سالجاری با بازرسی های […]

مرتضی ممیزی در گفتگو با خبرنگار مهر به نظارت و بازرسی از واحدهای صنفی در استان زنجان طی شش ماهه سالجاری اشاره کرد و افزود: طی این بازه زمانی ۵۰ اکیپ با ۱۳۶ نفر نظارت و بازرسی از واحدهای صنفی در استان را بر عهده داشتند. 

وی اظهار کرد: طی شش ماهه سالجاری با بازرسی های انجام گرفته ۱۹۷ واحد صنفی متخلف در استان زنجان شناسایی شده و ۲۰۵ پرونده تشکیل شده است. 

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان زنجان ارزش ریالی این پرونده های تشکیل شده متخلف را ۴۳۸ میلیون ریال اعلام کرد و گفت: بیشترین پرونده متخلف به علت درج نکردن قیمت ۵۹۴ مورد، عدم صدور فاکتور ۳۰۴ مورد و عدم رعایت قوانین صنفی ۲۷۱ مورد بوده است. 

ممیزی تاکید کرد: تعزیرات حکومتی استان زنجان در راستای تامین امنیت و آرامش مردم نظارت محسوس و نامحسوس از واحدهای صنفی را دارد و با متخلفین برخورد می کند. 

وی گفت: وظیفه ذاتی تعزیرات حکومتی رسیدگی به تخلفات اقتصادی در جامعه است و این اداره در سه حوزه وظایف خود را انجام می دهد.

ممیزی رسیدگی به تخلفات اعم از گران فروشی، کم فروشی، احتکار، عرضه خارج از شبکه و عدم رعایت قوانین نظام صنفی و اجحافی که از سوی برخی صنوف در حق مصرف کنندگان انجام می شود را از جمله وظایف این اداره عنوان کرد. 

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان ابراز کرد: این اداره کل با اکیپ های ویژه و به صورت سر زده از همه واحدهای صنفی استان بازرسی لازم را انجام خواهد داد و با هر گونه گران فروشی، کم فروشی، صادر نکردن فاکتور برخورد می کند و شهروندان زنجانی هم به محض مشاهده هر گونه تخلف با سازمان تعزیرات تماس حاصل کنند.