آموزشیاران نهضت سواد آموزی ارومیه مطالبه های صنفی خود را خواستار شدند
آموزشیاران نهضت سواد آموزی ارومیه مطالبه های صنفی خود را خواستار شدند

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از ایرنا این تعداد صبح روز دوشنبه با در دست داشتن پلاکاردی با مضمون ‘ ما آموزش دهندگان نهضت سواد آموزی مشمولان تبصره ۱۰ ماده ۱۷، خواستار اجرای قانون هستیم’ رسیدگی مسئولان را خواستار شدند و سیدهادی بهادری، نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در میان آنان […]

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از ایرنا این تعداد صبح روز دوشنبه با در دست داشتن پلاکاردی با مضمون ‘ ما آموزش دهندگان نهضت سواد آموزی مشمولان تبصره ۱۰ ماده ۱۷، خواستار اجرای قانون هستیم’ رسیدگی مسئولان را خواستار شدند و سیدهادی بهادری، نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در میان آنان حضور یافت.
وی با بیان اینکه بخشنامه های مربوط به مصوبه استخدام معلمان حق التدریس و آموزشیاران نهضت سوادآموزی هنوز ابلاغ نشده است، گفت: این مصوبه در کمیسیون آموزش در حال نهایی شدن است.
وی همچنین از این آموزشیاران نهضت سواد آموزی خواست تا مطالبه های خود را از طریق مدیرکل آموزش و پرورش این استان پیگیری کنند.
بهادری در گفت و گو با خبرنگار ایرنا نیز گفت: معلمان نهضت سواد آموزی قراردادی با دولت ندارند و آزادانه اقدام به جذب دانش آموز و تشکیل کلاس کرده اند.
وی اضافه کرد: از مدیرکل آموزش و پرورش استان خواستم تا نامه ای به وزارت آموزش و پرورش بنویسند و رونوشت آن را جهت پیگیری به نمایندگان مجلس ارسال کند.
به گفته وی نظیر این تجمع ها دیروز و روزهای قبل در استان های دیگر نیز صورت گرفته است اما آموزشیاران باید تا زمان اصلاح و ابلاغ قانون منتظر بمانند.
۸۱۳۵ /۶۰۰۹/۳۰۷۲
** انتشار: علیرضا فولادی