کشف  البسه قاچاق میلیاردی در زنجان
کشف  البسه قاچاق میلیاردی در زنجان

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ سرهنگ جعفر کردلو جانشین فرمانده انتظامی استان گفت: ماموران انتظامی شهرستان ایجرود حین کنترل محور‌های مواصلاتی در محور زنجان – بیجار به چهار دستگاه خودرو از نوع سواری مشکوک و جهت بررسی بیشتر به راننده خودرو‌ها دستور توقف دادند. وی […]

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ سرهنگ جعفر کردلو جانشین فرمانده انتظامی استان گفت: ماموران انتظامی شهرستان ایجرود حین کنترل محور‌های مواصلاتی در محور زنجان – بیجار به چهار دستگاه خودرو از نوع سواری مشکوک و جهت بررسی بیشتر به راننده خودرو‌ها دستور توقف دادند.

وی افزود: قاچاقچیان ابتدا کالای قاچاق را به صورت کلی و به منظور دور زدن قانون به محل‌های از پیش تعیین شده منتقل و سپس به وسیله خودرو‌های سبک قاچاق می‌کردند.

سرهنگ کردلو اظهار کرد: پلیس با اقدامات فنی پلیسی خودرو‌های قاچاقچیان را شناسایی و در بازرسی از آن‌ها انواع البسه قاچاق کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان افزود: در این راستا از متهمان دو هزارو ۴۰۰ ثوب انواع البسه به ارزش بیش از یک میلیارد ریال کشف شد.

این مقام انتظامی با اعلام اینکه متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند گفت:پلیس در سطح استان با جدیت با قاچاقچیان و سود جویان مقابله می‌کند.