اخبار ۸ تا ۸ شنبه، ۲۲ مهر در آذربایجان غربی
اخبار ۸ تا ۸ شنبه، ۲۲ مهر در آذربایجان غربی

** رحمانی فضلی: ترامپ اطلاعات کافی در مورد ایران نداردوزیر کشور با اشاره به سخنان اخیر ترامپ در مورد نظام جمهوری اسلامی ایران، گفت: ترامپ اطلاعات کافی در رابطه با ایران ندارد و مشاوران وی به وظیفه خود در این رابطه عمل نکرده اند. ** شرکت های آلمانی برای سرمایه گذاری به آذربایجان غربی سفر […]

** رحمانی فضلی: ترامپ اطلاعات کافی در مورد ایران ندارد
وزیر کشور با اشاره به سخنان اخیر ترامپ در مورد نظام جمهوری اسلامی ایران، گفت: ترامپ اطلاعات کافی در رابطه با ایران ندارد و مشاوران وی به وظیفه خود در این رابطه عمل نکرده اند.

** شرکت های آلمانی برای سرمایه گذاری به آذربایجان غربی سفر می کنند
استاندار جدید آذربایجان غربی که پیش از این سرکنسول ایران در فرانکفورت بود، گفت: شرکت های آلمانی که در پسابرجام آمادگی سرمایه گذاری در ایران را دارند، به زودی به این استان سفر می کنند.

** رحمانی فضلی: کشورهای اروپایی با حمایت از برجام رودرروی آمریکا قرار گرفتند
وزیر کشور با اشاره به سخنان شب گذشته ترامپ، گفت: کشورهای اروپایی با حمایت از برجام پس از این سخنرانی، رودرروی آمریکا قرار گرفتند.

** نقش نظارتی والدین در کاهش آسیب بازی های رایانه ای غیرمجاز
بازی های رایانه ای غیرمجاز که گاه و بیگاه در گوشه و کنار دنیا قربانی می گیرد، کاربران را در دنیایی از فضاسازی های منفی قرار داده است و آسیب های ناشی از آن تنها در سایه توجه بیش از پیش به نقش نظارتی والدین در گزینش و خرید این بازی ها کاهش می یابد.

** انجام ۴۰۸ هزار خرید اینترنتی در آذربایجان غربی
خرید اینترنتی در دنیای پرتلاطم امروز که گام موثری برای استفاده بهینه از وقت به شمار می رود، روز به روز در حال گسترش است و به گفته مدیرکل پست آذربایجان غربی در یک سال گذشته بیش از ۴۰۸ هزار فقره خرید اینترنتی در این استان انجام و محموله های مربوط به این خریدها توسط این شرکت جا به جا شده اس

** اشتغال زائی پایدار برای توانمندسازی ۸۰ مددجوی کمیته امداد ماکو
طرح اشتغال‌زایی برای مددجویان کمیته امداد و خودکفایی آنان در حالی با جدیت در این نهاد انقلابی دنبال می شود که به گفته مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) ماکو در ۶ ماهه اول ساری و با پرداخت ۱۱ میلیارد و پانصد میلیون ریال برای ۸۰ مددجوی این شهرستان اشتغال مولد و پایدار ایجاد شده است.

۸۱۳۵/ ۲۰۹۳ **خبرنگار: شهین بیدادرس ** انتشار دهنده: صابر چهرقانی