آواربرداری ریزش کوه در محور آستارا – اردبیل
آواربرداری ریزش کوه در محور آستارا – اردبیل

انور بی نیاز روز جمعه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا افزود: راهداران در محور یاد شده، ظرف ۲ ساعت با سه دستگاه لودر و کامیون، ۳۰۰ متر مربع آواربرداری کردند.وی بیان کرد: ۳۰ راهدار در شهرستان آستارا در طول شبانه روز آماده خدمت هستند و به رانندگان توصیه می شود هنگام بارش در محور آستارا-اردبیل […]

انور بی نیاز روز جمعه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا افزود: راهداران در محور یاد شده، ظرف ۲ ساعت با سه دستگاه لودر و کامیون، ۳۰۰ متر مربع آواربرداری کردند.
وی بیان کرد: ۳۰ راهدار در شهرستان آستارا در طول شبانه روز آماده خدمت هستند و به رانندگان توصیه می شود هنگام بارش در محور آستارا-اردبیل با سرعت مطمئنه حرکت و از توقف در حاشیه جاده به علت احتمال ریزش کوه خودداری کنند.
فردین فرتوت نیا رئیس اداره هواشناسی آستارا نیز میزان بارش ۲۴ ساعت گذشته در این شهرستان را حدود ۱۱ میلیمتر اعلام کرد و افزود: دمای فعلی آستارا با حدود هفت درجه کاهش نسبت به ۴۸ ساعت گذشته، ۱۶ درجه سانتیگراد و میزان رطوبت هوای آن ۹۴ درصد است و وضعیت جوی ۲۴ ساعت آینده، صاف تا قسمتی ابری همراه با افزایش دما پیش بینی می شود.
شهرستان آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت، ۲۵ کیلومتر راه اصلی، ۱۴۸ کیلومتر راه روستایی و ۱۵ کیلومتر بزرگراه در غرب استان گیلان قرار دارد.
خبرنگار: یوسف هدایتی ** انتشاردهنده:کبیری
۷۱۰۵ / ۷۱۲۴/۲۰۰۷