سارقان منزل و سیم و کابل در زنجان دستگیر شدند
سارقان منزل و سیم و کابل در زنجان دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان ابهر روز جمعه با بیان این مطلب به خبرنگار ایرنا گفت: پس از وقوع چند فقره سرقت منزل در سطح شهرستان ابهر، موضوع به صورت ویژه در دستور ماموران قرار گرفت.سرهنگ برزو مهدیخانی افزود: ماموران پس از چند روز تحقیقات و انجام کار اطلاعاتی و کنترل سارقان سابقه دار رد پای یک […]

فرمانده انتظامی شهرستان ابهر روز جمعه با بیان این مطلب به خبرنگار ایرنا گفت: پس از وقوع چند فقره سرقت منزل در سطح شهرستان ابهر، موضوع به صورت ویژه در دستور ماموران قرار گرفت.
سرهنگ برزو مهدیخانی افزود: ماموران پس از چند روز تحقیقات و انجام کار اطلاعاتی و کنترل سارقان سابقه دار رد پای یک سارق غیربومی را پیدا کردند و مشخص شد در یکی از شب ها در حوالی محل وقوع سرقت فردی به هویت معلوم دارای سابقه سرقت در محل توسط گشت کلانتری رویت و مشخصات نامبرده به عنوان مظنون ثبت شده است.
وی اظهار کرد: پس از شناسایی سارق، ماموران طی یک عملیات موفق پلیسی متهم در یکی از استان های مرکزی دستگیر و اموال مسروقه نیز از خودروی وی کشف شد.
مهدیخانی افزود: متهم دربازجویی های صورت گرفته و در مواجهه با ادله و مستندات، به غیر از این سرقت به ۱۶ فقره سرقت دیگر منزل نیز معترف شده و به منظور اعمال قانون به مراجع قضایی معرفی شد.
****
دستگیری سارق سیم کابل برق در زنجان
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان زنجان نیز از دستگیری یک سارق سیم و کابل برق در حین انجام سرقت خبر داد.
و گفت: در پی وقوع سرقت سیم های برق در روستای قیطول از توابع بخش زنجانرود شهرستان زنجان، اکیپی از ماموران جهت رسیدگی به موضوع به محل اعزام شدند.
سرهنگ کارآگاه جعفر رحمتی افزود: با تلاش های صورت گرفته و انجام تحقیقات لازم در این زمینه یک سارق حرفه ای به هویت معلوم در این خصوص شناسایی و دستگیر و ۱۰۰ متر سیم و کابل مسروقه نیز از منزل نامبرده کشف شد.
وی اظهار کرد: این متهم به سرقت سیم و کابل برق هوایی اعتراف و پس از بازسازی صحنه با تشکیل پرونده جهت سیرمراحل قانونی به دادسرا معرفی شد.
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی زنجان از شهروندان خواست هرگونه موارد مشکوک را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند تا اقدامات لازم صورت گیرد.
۶۰۸۴/۶۰۸۵
خبرنگار: پرویز غفاری ** انتشاردهنده: رویا رفیعی