گنبد سلطانیه مهمترین پتانسیل برای جذب سرمایه گذار است
گنبد سلطانیه مهمترین پتانسیل برای جذب سرمایه گذار است

پرویز خالقی در گفتگوبا خبرنگار مهر با بیان اینکه شهرستان سلطانیه جایگاهی را که باید داشته باشد  راندارد، گفت: بیش از نیم قرن از شهر شدن سلطانیه می گذرد ولی آن طور که باید زیر ساختها و مبلمان شهری لازم را ندارد و مورد بی مهری واقع شده است.  وی اظهار کرد: خوشبختانه این شهرستان ظرفیت ها و […]

پرویز خالقی در گفتگوبا خبرنگار مهر با بیان اینکه شهرستان سلطانیه جایگاهی را که باید داشته باشد  راندارد، گفت: بیش از نیم قرن از شهر شدن سلطانیه می گذرد ولی آن طور که باید زیر ساختها و مبلمان شهری لازم را ندارد و مورد بی مهری واقع شده است. 

وی اظهار کرد: خوشبختانه این شهرستان ظرفیت ها و پتانسیل های خوبی برای توسعه که دارد که در گذشته از این فرصتها به خوبی استفاده نشده است.

فرماندار سلطانیه به روند ساخت شهرک صنعتی در شهرستان سلطانیه اشاره کرد و گفت: از اواخر ۹۳ مجوز ساخت این شهرک از سوی وزارت صنعت، معدن وتجارت اخذ شد و در حال حاضر این شهرک به لحاظ زیر ساختها بالای ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

خالقی تاکید کرد: این شهرستان به علت موقعیت جغرافیایی که دارد سرمایه گذاران زیادی را می تواند جذب کند و تعدادی هم برای سرمایه گذاری ورود پیدا کرده اند. 

وی افزود: این شهرستان آلودگی هوا ندارد و به مرکز استان و پایتخت نزدیک است و در جذب سرمایه گذاران می تواند موفق عمل کند و با سرمایه گذاری سرمایه گذاران در شهرک صنعتی نه تنها برای بیکاران این شهرستان اشتغال ایجاد می شود بلکه برای سایر جوانان جویای کار سایر شهرستانها هم اشتغال فراهم می کند. 

فرماندار شهرستان سلطانیه گفت: سرمایه‌گذار زمانی می تواند در این شهرستان سرمایه گذاری کند که تمام زیر ساختها فراهم باشد.

وی همچنین گفت: شهرستان سلطانیه دارای یک شهرک صنعتی استاندارد با شاخصه‌های مناسب خواهد شد و سلطانیه یکی از مستعدترین مناطق استان زنجان در راستای صنعتی شدن و ایجاد شهرک‌های صنعتی است.

وی افزود: گنبد سلطانیه مهمترین پتانسیل در جذب سرمایه گذار در این شهرستان است و  این گنبد تاریخی قدمت جهانی دارد و با برنامه ریزی درست و کارشناسی شده می توانیم از این پتانسیل برای جذب سرمایه گذار و توسعه اقتصادی شهرستان استفاده کنیم.