به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ؛ سلطانی کارشناس اداره کل هواشناسی استان زنجان وضعیت جوی امروز استان راصاف تا قسمتی ابری دربعد از ظهر افزایش ابر و وزش بادهمراه خواهد بود .  وی ادامه داد:همچنن امروز احتمال ناپایداری‌های خفیف و محلی به شکل بارش‌های […]

وضعیت آب و هوای 20مهرماه استان زنجان

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ؛ سلطانی کارشناس اداره کل هواشناسی استان زنجان وضعیت جوی امروز استان راصاف تا قسمتی ابری دربعد از ظهر افزایش ابر و وزش بادهمراه خواهد بود .

 
وی ادامه داد:همچنن امروز احتمال ناپایداری‌های خفیف و محلی به شکل بارش‌های پراکنده در ساعات بعدازظهر وجود خواهد داشت ، کشاورزانی که محصولات حساس به سرما زدگی دارند در برداشت و انبازر کردن محصولات سریعتر اقدام کنند.

 کارشناس هواشناسی زنجان گفت:برای فردا نیز آسمانی صاف تا قسمتی ابری پیش بینی می‌شود که با کاهش تدریجی دما (۳ تا ۵ درجه سلسیوس) همراه خواهد شد.

 وی ادامه داد:’گرماب را با ۳ درجه خنکترین و ماهنشان را با ۲۹درجه گرمتریتن نقطه ی استان اعلام کرد دمای شهر زنجان هم ۱۰درجه اعلام که نسبت به دیروز دودرجه کاهش داشته است .