پیش‌بینی وزش باد در شمال آذربایجان‌غربی برای امروز
پیش‌بینی وزش باد در شمال آذربایجان‌غربی برای امروز

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ صادق ضیائیان مدیر کل هواشناسی آذربایجان‌غربی در گفت‌وگو با خبرنگاران در ارومیه با اشاره به نقشه‌های پیش یابی، اظهار داشت: سه‌شنبه هوای صاف تا کمی ابری همراه با وزش باد در نواحی شمالی آذربایجان‌غربی پیش‌بینی می‌شود. مدیرکل هواشناسی آذربایجان‌غربی با […]

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ صادق ضیائیان مدیر کل هواشناسی آذربایجان‌غربی در گفت‌وگو با خبرنگاران در ارومیه با اشاره به نقشه‌های پیش یابی، اظهار داشت: سه‌شنبه هوای صاف تا کمی ابری همراه با وزش باد در نواحی شمالی آذربایجان‌غربی پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی آذربایجان‌غربی با اشاره به دمای هوای ارومیه در طول روز، ادامه داد: امروز دمای هوای ارومیه ۲۳ درجه بوده و وزش باد از سمت جنوب‌غربی و با سرعت پنج تا ۱۲ِ متر بر ثانیه است.

وی در ارتباط با دمای هوای ارومیه در ساعات پایانی روز، خاطرنشان کرد: در شب دمای هوای ارومیه هفت درجه بوده و وزش باد از سمت شمال‌شرقی و با سرعت چهار تا هشت متر بر ثانیه است.

ضیائیان در ارتباط با وضعیت کیفی هوای ارومیه گفت: هم‌چنین براساس نقشه‌ها و بررسی آلاینده‌ها کیفیت هوای امروز ارومیه سالم ارزیابی می‌شود.