۱۵ هزار راننده تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی زنجان هستند
۱۵ هزار راننده تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی زنجان هستند

مسعود علیاری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار فزود: بر این اساس هشت هزار و ۸۰۰ نفر از رانندگان بیمه شده تحت پوشش این سازمان را رانندگان درون شهری و مابقی را برون شهری تشکیل می دهند.وی اظهار کرد: ۱۳٫۵ درصد سهم بیمه شده کمک دولتی بوده که به صورت جداگانه ۱۰ درصد […]

مسعود علیاری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار فزود: بر این اساس هشت هزار و ۸۰۰ نفر از رانندگان بیمه شده تحت پوشش این سازمان را رانندگان درون شهری و مابقی را برون شهری تشکیل می دهند.
وی اظهار کرد: ۱۳٫۵ درصد سهم بیمه شده کمک دولتی بوده که به صورت جداگانه ۱۰ درصد را دولت و ۳٫۵ درصد نیز از طریق سازمان هدفمندی یارانه ها پرداخت می شود.
علیاری خاطرنشان کرد: طبق این برنامه رانندگان برون شهری برای بیمه شدن می توانند پس از اخذ معرفی نامه از سوی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای به این اداره کل مراجعه کنند.
وی خاطر نشان کرد: بیمه رانندگان درون شهری نیز با توجه به سهمیه اعلام شده از سوی سازمان مرکزی به سازمان مربوطه اعلام می شود که پس از طی فرآیندهای لازم انجام می گیرد.
به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از ایرنا، هم اکنون ۵۳۰ هزار نفر از جمعیت این استان تحت پوشش خدمات بیمه تامین اجتماعی قرار دارند، که ۱۷۵هزار نفر بیمه شده اصلی هستند.
تعداد بیمه شدگان اصلی بیمه پرداز به این سازمان حدود ۱۷۷ هزار نفر است و با احتساب سایر بیمه شدگان تبعی و مستمری بگیران اصلی و تبعی جمعیت تحت پوشش به ۵۳۰ هزار نفر می رسد.
۷۳۲۰/۸۰۶۸
خبرنگار: اعظم شامی *** انتشار :