مدرک فشل عضو دیگر شورای شهر تبریز
مدرک فشل عضو دیگر شورای شهر تبریز

اویاقلیق: مطرح شدن مسئله مشکل دار بودن مدرک تحصیلی یکی از اعضای شهر از سوی نماینده مجلس موجب شد تا موضوع عنوان گرایی و مدرک گرایی مرسوم در بین برخی از مسئولین داغتر شود. در این میان کاشف به عمل آمده که گویا یکی دیگر از اعضای شورای شهر که زمانی در پارک های شهر تبریز […]

اویاقلیق: مطرح شدن مسئله مشکل دار بودن مدرک تحصیلی یکی از اعضای شهر از سوی نماینده مجلس موجب شد تا موضوع عنوان گرایی و مدرک گرایی مرسوم در بین برخی از مسئولین داغتر شود.

در این میان کاشف به عمل آمده که گویا یکی دیگر از اعضای شورای شهر که زمانی در پارک های شهر تبریز خدمت رسانی می نموده است، صاحب مدرک فوق دیپلم می باشد و بقیه اسناد تحصیلی هر چه باشد معادل دوره های آموزشی است.

نکته عجیب اینجاست این عضو فعلی شورا از بقیه خواسته تا وی را دکتر خطاب کنند ( خواهشمندیم نام آن جایی که شما را با گذراندن یک دوره از فوق دیپلم به دکترا رسانده به ما هم بدهید).

لازم به ذکر است طبق شنیده ها این عضو شورا زمانی که در شهرداری تبریز صاحب پست مدیریتی بوده است، با شکایت چندین نفر به همراه یکی از همکارانش به جرم تصرف عدوانی به  چندین سال حبس نیز محکوم گردیده است. باز هم باید پرسید شورای نظارت، در زمان بررسی صلاحیت نامزدهای شورای اسلامی شهر و روستا آیا این موارد را در نظر داشته است؟

 

این داستان ادامه دارد ….. !!