درخشش تیم رزمی بانوان استان در رقابت‌های کشوری
درخشش تیم رزمی بانوان استان در رقابت‌های کشوری

 به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛رئیس هیئت کونگفوی استان از کسب ۴ مدال طلا، ۴ نقره و ۲ برنز تیم بانوان استان در رقابت‌های کونگفو قهرمانی کشور خبر داد. مهدی عبدالهی گفت: در این مسابقات حدیت پناهنده، الناز محمدی مقدم، ساناز نویدی فر، فریده ناظم، […]

 به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛رئیس هیئت کونگفوی استان از کسب ۴ مدال طلا، ۴ نقره و ۲ برنز تیم بانوان استان در رقابت‌های کونگفو قهرمانی کشور خبر داد.

مهدی عبدالهی گفت: در این مسابقات حدیت پناهنده، الناز محمدی مقدم، ساناز نویدی فر، فریده ناظم، موفق به کسب مقام اول و مدال طلا شدند و نرگس مرادی، فاطمه رستمی، حدیث محمد پور و معصومه صادقی نیز در این رقابت‌ها موفق به کسب مقام دوم و مدال نقره شدند و مدال برنز هم به مریم الیاسی و مونا هاشمی رسید.

رئیس هیئت کونگفوی استان ضمن تبریک کسب این مقام‌ها افزود: کاپ اخلاق این مسابقات نیز به تیم نوجوانان کونگفو بانوان استان اهدا شد.

مسابقات قهرمانی کونگفو بانوان کشور در چهار رده سنی به روش نیمه آزاد به میزبانی استان زنجان برگزار شد و تیم منتخب کونگفو بانوان پارسیان به نمایندگی از استان در این رقابت‌ها حضور داشت.