نظامهای صنفی کشاورزی در زنجان ساماندهی می شود
نظامهای صنفی کشاورزی در زنجان ساماندهی می شود

شهریار مغانلو روز سه شنبه در جمع خبرنگاران افزود: نظام های صنفی تشکل های مردمی هستند که با تشکیل این نظام ها صدای کشاورزان در انعکاس مشکلات این قشر به شمار می روند.وی اظهارکرد: صدور مجوز فعالیت برای کشاورزان و حمایت از اعضا و پیگیری رفع مشکلات موجود در سطح استان زنجان از دیگر اقدامات […]

شهریار مغانلو روز سه شنبه در جمع خبرنگاران افزود: نظام های صنفی تشکل های مردمی هستند که با تشکیل این نظام ها صدای کشاورزان در انعکاس مشکلات این قشر به شمار می روند.
وی اظهارکرد: صدور مجوز فعالیت برای کشاورزان و حمایت از اعضا و پیگیری رفع مشکلات موجود در سطح استان زنجان از دیگر اقدامات نظام صنفی کشاورزان است.
معاون نظام های بهره برداری سازمان تعاون روستایی استان زنجان گفت: طی سالجاری نظام های صنفی بخش کشاورزی در این استان ساماندهی می شود.
مغانلو یادآورشد: از ابتدای سالجاری تاکنون اقدامات مقدماتی برای تشکیل و راه اندازی نظام های صنفی مرغداران و دامداران استان زنجان انجام شده که در حال حاضر از همه فعالان در این بخش عضو گیری می شود.
وی خاطرنشان کرد: پس از عضوگیری کامل و آغاز به کار این ۲ نظام صنفی کشاورزی، نظام های صنفی زنبورداران و آبزی پروران استان زنجان نیز راه اندازی خواهد شد.
به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از ایرنا، با ساماندهی نظام صنفی تخصصی در بخش کشاورزی فعالیت کشاورزان با داشتن مجوز فعالیت هویت دار می شود.
۷۳۲۵/۶۰۸۵
خبرنگار: حدیث ابوالحسنی** انتشاردهنده: رویا رفیعی